Σελίδες

Thessaloniki video tour

31/7/13

Ποιο είναι το... φετίχ του Orlando Bloom;

Για τα μυστικά που την κάνουν τόσο λαμπερή και όμορφη, τις συνήθειές της, αλλά και τις...
προτιμήσεις του 36χρονου συζύγου της, Orlando Bloom, μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Into the Gloss», η 30χρονη Miranda Kerr.

«Δεν μου αρέσει να φοράω άρωμα αλλά μου αρέσει το σανδαλόξυλο και τα αιθέρια έλαια. Εκεί που όμως είμαι πραγματικά πολύ σχολαστική, είναι με τα νύχια μου. Εχω πάντα στην τσάντα μου ό,τι χρειάζεται για να τα κρατάω σε καλή κατάσταση. Είμαι μανιακή με τα νύχια μου και δεν εννοώ μόνο τα νύχια των χεριών αλλά και των ποδιών. Και ο Orlando έχει θέμα με αυτό. Έχει φετίχ με τα πόδια» δήλωσε, σύμφωνα με το «entertv.gr», η Αυστραλέζα ηθοποιός.
Η Kerr και ο Orlando παντρεύτηκαν το 2010 και έχουν ένα δίχρονο γιο, τον Flynn.