
Επιπλέον, αλλαγές φαίνεται ότι θα υπάρξουν και στο εσωτερικό, με τη φιλοσοφία να γίνεται ακόμη πιο οδηγοκεντρική και απλή, αφού μια οθόνη αφής θα είναι υπεύθυνη για τις περισσότερες λειτουργίες.
Τώρα, στο μηχανολογικό επίπεδο θα υπάρχει ένα εντελώς νέο υβριδικό σύστημα, που θα ονομάζεται Sport Hybrid Intelligent Dual Clutch Drive (i-DCD) και θα αντικαθιστά το παλιό IMA hybrid system.
Το νέο λοιπόν υβριδικό σύνολο θα αποτελείται από ένα αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα, με μια νέα μπαταρία λιθίου, που θα επιτρέπουν στο μοντέλο να κινηθεί αμιγώς με ηλεκτρική λειτουργία για κάποια χιλιόμετρα, ενώ παράλληλα, θα συνδυάζεται με έναν 1.500άρη 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα, που θα χρησιμοποιεί ένα νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τέλος, περισσότερα τεχνικά στοιχεία και πληροφορίες αναμένονται το προσεχές διάστημα, όπου θα πραγματοποιηθεί και επίσημη παρουσίασή του.


Πηγή: autotriti.gr