Σελίδες

Thessaloniki video tour

23/6/22

Προσευχή και Διαλογισμός για υγεία...!!!!

 


Αγαπητοί φίλοι,
Αυτή η νέα δεκαετία ξεκίνησε φέρνοντας μία μεγάλη πρόκληση στην ανθρωπότητα. Η πανδημία του κορωνοϊού έχει τρομοκρατήσει μεγάλα τμήματα του παγκόσμιου πληθυσμού, και στην χώρα μας ο φόβος αγγίζει τα όρια του τρόμου / πανικού. 

H αλήθεια είναι ότι η βιολογία υπακούει στον αφέντη της. Ο αφέντης της βιολογίας είναι η διάνοια. Μην αφήσετε τον φόβο να κυριαρχήσει στις σκέψεις σας. Κυριαρχήστε εσείς επί του φόβου. 

Να λέτε ξανά και ξανά στην βιολογία σας:  

"Είμαι ο αφέντης του πεπρωμένου μου. Όλη η βιολογία μου μένει υγιής και σε ισορροπία. 

Όλες οι δημιουργικές δυνάμεις της βιολογίας μου είναι και παραμένουν σε τέλεια υγεία. 

Ανεξαρτήτως του τι γίνεται γύρω μου, τι λέγεται, τι ακούγεται, η απόφαση είναι δική μου για το πώς εγώ θα επιλέξω να χρησιμοποιήσω το σώμα μου. 

Επιλέγω να μην χρησιμοποιήσω το σώμα μου για αρρώστια και αδυναμία. 

Επιλέγω να χρησιμοποιήσω το σώμα μου για υγεία, ευημερία, και συνειδητή δημιουργία. 

Όλες οι δημιουργικές δυνάμεις της βιολογίας μου εργάζονται και εκδηλώνουν την τέλεια υγεία και ισορροπία, που εγώ επέλεξα". 

Κάντε αυτή την τοποθέτηση "ευαγγέλιο" για την στάση σας. Ξεκινήστε κάθε μέρα δίνοντας τις ορθές εντολές προς την βιολογία σας. 

Τα κύτταρά σας σάς ακούνε και θ' ανταποκριθούν ανάλογα. 

Η πνευματική μας φύση είναι πάντα αγαθοποιός, πάντα τοποθετημένη υπέρ της ψυχικής, νοητικής και βιολογικής μας υγείας και ισορροπίας. 

Ας στηρίξουμε την πνευματική μας φύση παίρνοντας συνειδητή θέση Κυρίου προς την βιολογία μας, ώστε το σώμα μας να μην νιώθει ακυβέρνητο, ούτε ν' ακολουθεί την τυχαιότητα. Δώστε τις εντολές που χρειάζεται ώστε όλες οι βιολογικά δημιουργικές σας δυνάμεις να έχουν ξεκάθαρη κατεύθυνση υγείας. 

Αυτή η απλή και ξεκάθαρη στάση έχει παντοδυναμία επειδή ο νους μπαίνει στην θέση του αφεντικού - που είναι η ορθή του θέση, και η βιολογία στην θέση του υπηρέτη, που είναι η αληθινή της θέση. 

Τέλος, να είστε βέβαιοι ότι ένας άνθρωπος που διατηρεί την ισορροπία του, την πίστη του στο παντοδύναμο και αγαθοποιό Πνεύμα και πνεύμα του, είναι τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε σημαντικός, κρίσιμος, και αναντικατάστατος. 

Έχετε σύνεση, αλλά και πίστη στην δύναμη του αγαθοποιού Πνεύματος και πνεύματός σας επί της ύλης. Είμαστε όλοι μαζί σ' αυτή την περιπέτεια και όλοι μαζί με κοινή θέση και στάση δημιουργούμε τις λύσεις, τις υπερβάσεις και κάθε είδους θεραπείες.