Σελίδες

Thessaloniki video tour

31/7/15

3 μυστικά για να σε κοιτούν όλοι οι άνδρες!

Τρία πράγματα που οι γυναίκες νομίζουν ότι αρέσουν στους άνδρες αλλά μάλλον κάνουν λάθος! Δείτε ποια γυναικεία χαρακτηριστικά γοητεύουν τους άνδρες και ίσως να εκπλαγείτε!
Γράφει η θεραπεύτρια Barbara De Angelis
Οι άνδρες θέλουν η γυναίκα να είναι πολύ σοβαρή.

Λάθος!
Πολλοί είναι οι άντρες που παραπονιούνται ότι οι γυναίκες τους παραείναι "σοβαρές". Λένε ότι χρειάζονται να βγουν έξω με τα φιλαράκια τους για να ξεσκάσουν. Και όταν βγαίνουν με τα φιλα­ράκια τους για να ξεσκάσουν, πολλές φορές βρίσκονται στην πα­ρέα και άλλες γυναίκες που συνοδεύουν τους φίλους ή τους άντρες τους. Πολλές φορές οι σχέσεις αυτές είναι εντελώς "νόμιμες", και ό­ταν ρωτάς το σύντροφό σου τι βρίσκει σ’ αυτή την τρελή ξανθιά στο μπαρ, εκείνος απαντάει: "Ξέρει να το ρίχνει έξω". Όχι, κυρίες μου, δε σας προτείνω να γίνουμε όλες τα κολλητάρια των αντρών μας. Αλλά χρειάζεται να γίνουμε λιγότερο "σοβαρές" και να πάψουμε να φοβόμαστε τόσο τους άντρες που να μην μπορούμε να είμαστε λίγο πιο παιχνιδιάρες!
Πρέπει να παραδεχτώ ότι παλιότερα έπασχα από μια πολύ σο­βαρή "σοβαρίτιδα". Όταν αντιμετώπιζα κάποιο πρόβλημα στη σχέ­ση μου, ή θα τριγύριζα με κατεβασμένα τα μούτρα ή θα έκλαιγα. Ό­ταν έφτιαξα τη σχέση που έχω και τώρα, πριν από πολλά χρόνια, ορκίστηκα να το πάρω πιο ανάλαφρα το πράγμα και να πάψω να φοβάμαι ότι θα χάσω το σύντροφό μου. Διαπίστωσα ότι όταν δεν έπαιρνα κάποια πράγματα πολύ σοβαρά, όταν είχα τη διάθεση να διακωμωδήσω μικροπροβλήματα που άλλοτε γίνονταν αιτίες τσακωμών με άλλους συντρόφους μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε πολύ καλύτερα και πάντα βρίσκαμε λύση μιας και δε μεγαλοποιούσαμε τα πράγματα. Ναι, ο άνδρας έχει ανάγκη και αυτή την λίγο πιο ανέμελη πλευρά της γυναίκας.
Μυστικό
Οι άντρες θέλουν πολύ να γνωρίζουν τη θηλυκή πλευρά μιας γυναίκας.
Το λάθος:
Οι γυναίκες αποκόβονται από τη θηλυκότητά τους, επειδή αυ­τή τις είχε περιορίσει τόσο πολύ στο παρελθόν.
Αυτό το θέμα είναι πολύ λεπτό. Υπάρχουν πολλά πράγματα στον προγραμματισμό που έχω δεχτεί ως γυναίκα, τα οποία είναι ά­χρηστα ή ακόμα και βλαβερά, και τα έχω αποβάλλει με τα χρόνια. Όμως υπάρχουν πολλά σ’ αυτό τον προγραμματισμό που τα έχω κρατήσει, γιατί μου επιτρέπουν να εκφράζω το φύλο μου μ’ έναν τρόπο που τον απολαμβάνω.
Το απολαμβάνω που διοικώ την εταιρεία μου και που είμαι α­νεξάρτητη· το απολαμβάνω που μερικές φορές καταρρέω και νιώ­θω ανήμπορη, και αφήνω το σύντροφό μου να με φροντίσει, να μου προσφέρει συμβουλές και παρηγοριά.
Το απολαμβάνω να τριγυρίζω με τζην, φανελάκια και αθλητι­κά παπούτσια· το απολαμβάνω να ντύνομαι επίσημα με σέξι βραδι­νή τουαλέτα και ψηλοτάκουνες γόβες για να πάω να χορέψω σε έ­να κέντρο. Το απολαμβάνω να είμαι αμακιγιάριστη· το απολαμβά­νω να βάφομαι.
Στην πραγματικότητα τα θέλω όλα, και νομίζω ότι αυτή είναι η ουσία της απελευθερωμένης γυναίκας: να δίνει στον εαυτό της την άδεια να εκφράζει τις "αρσενικές" ιδιότητες της δύναμης και της "ε­πιθετικότητας", χωρίς να χάνει τη θηλυκότητά της.
Οι άντρες λατρεύουν τη σύνθετη φύση και τις αντιθέσεις που έχει μια γυναίκα που μπορεί να είναι δυναμική, διεκδικητική και α­νεξάρτητη, και όταν θέλει να είναι πολύ "θηλυκιά".       
Είναι δική σου υπόθεση να βρεις την προσωπική σου ισορρο­πία σ’ αυτό το ζήτημα. Αλλά αν δεν έχεις φορέσει φουστάνι εδώ και μήνες, αν παραμελείς την εμφάνισή σου, αν νιώθεις "α-σεξουαλική" και αναρωτιέσαι γιατί εσύ και ο σύντροφός σου δεν έχετε μια καταπληκτική σεξουαλική ζωή, ίσως να θέλεις να εξερευνήσεις τον ε­αυτό σου και να ανακαλύψεις ξανά τη θηλυκή σου πλευρά, για να μπορέσεις ν' αγαπηθείς για ολόκληρη την ύπαρξή σου.
Άλλο ένα μυστικό:
Στους άντρες αρέσουν οι ικανές γυναίκες
Το λάθος :
Οι γυναίκες κρύβουν τα επιτεύγματα τους από τους άντρες, αλλά και από τον ίδιο τους τον εαυτό.         
Ακούγοντας τους άντρες να μου λένε τι θέλουν σε μια γυναίκα, τι βρίσκουν στις ερωμένες τους και στις κρυφές τους "ιστοριούλες" και τι δε βρίσκουν στις συζύγους τους, ακούω το ίδιο μοτίβο ξανά και ξανά:
Οι άντρες έλκονται από τις ικανές γυναίκες. Ισως αυτό συμβαίνει επειδή οι άντρες είναι εκπαιδευμένοι να είναι ικανοί, και όταν το βλέπουν αυτό σε κάποιο άλλο πρόσωπο νιώθουν να έλκονται απ’ αυτό. Δεν πρόκειται για σωματική έλξη. Πρόκειται για ενεργειακή έλξη. Η γυναίκα που σε έλκει με τις ικα­νότητες της μπορεί να είναι κάποια που βλέπεις να κάνει τζόγκινγκ, κάποιο που δουλεύει στο χρηματιστήριο ή μια τραγουδίστρια σε κάποιο κέντρο. 
Το πρόβλημα είναι ότι πάρα πολλές γυναίκες είναι «επαγγελματίες» στο να υποτιμούν τον εαυτό τους. Οι γυναίκες έχουν προγραμματιστεί να κάνουν τον άντρα να νιώθει εξυπνότερος, καλύτερος και πιο επιτυχημένος από κείνες και έτσι θυσιάζουν την προσωπική τους αυτοεκτίμηση για να κρατήσουν ζωντανό αυτό τον ξεπερα­σμένο μύθο. 
Κυρίες μου, αρχίστε να νιώθετε περήφανες για τον εαυτό σας! Βγάλτε απ' το ντουλάπι εκείνο το παλιό γλυπτό που είχατε φτιάξει και δείξτε στον άντρα της ζωής σας πόσο καταπληκτικές είστε. 
AdTech Ad