Η Ελλάδα αρχίζει να μοιάζει με την Κίνα στα ποδήλατα, που αρχίζουν να αγοράζουν οι Έλληνες, όχι μόνο για «άσκηση», αλλά και για να πηγαίνουν.....
στις δουλειές τους. Η φτώχεια ευνοεί της... ορθοπεταλιές και καθώς φαίνεται ολοένα και περισσότεροι Έλληνες έχουν αρχίσει να αποκτούν ποδηλατική συνείδηση.
Αυτό σημειώνει σήμερα η εφημερίδα «Κυριακάτικη Δημοκρατία», προσθέτοντας ότι την ώρα που οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων σημειώνουν αρνητικό ρεκόρ τριαντακονταετίας, οι εταιρίες εμπορίας ποδηλάτων κάνουν πάρτι, αφού τα τρία τελευταία χρόνια ο τζίρος τους καταγράφει αύξηση έως 30%.
Σχετικά με τις πωλήσεις στο σύνολο της χώρας, σχολιάζει το δημοσίευμα, τον προηγούμενο χρόνο εμφάνισαν άνοδο κατά 20%-25% σε σχέση με το 2010, ενώ το 2010 ήταν αυξημένες 10% έναντι του 2009.
Όσο για το κόστος, οι περισσότεροι Έλληνες ποδηλάτες διαθέτουν περίπου 100 έως 300 ευρώ για το καινούριο τους όχημα.
Αυτό σημειώνει σήμερα η εφημερίδα «Κυριακάτικη Δημοκρατία», προσθέτοντας ότι την ώρα που οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων σημειώνουν αρνητικό ρεκόρ τριαντακονταετίας, οι εταιρίες εμπορίας ποδηλάτων κάνουν πάρτι, αφού τα τρία τελευταία χρόνια ο τζίρος τους καταγράφει αύξηση έως 30%.
Σχετικά με τις πωλήσεις στο σύνολο της χώρας, σχολιάζει το δημοσίευμα, τον προηγούμενο χρόνο εμφάνισαν άνοδο κατά 20%-25% σε σχέση με το 2010, ενώ το 2010 ήταν αυξημένες 10% έναντι του 2009.
Όσο για το κόστος, οι περισσότεροι Έλληνες ποδηλάτες διαθέτουν περίπου 100 έως 300 ευρώ για το καινούριο τους όχημα.