Σελίδες

Thessaloniki video tour

25/8/14

Ελεονώρα Μελέτη:Δεν καθόρισαν ποτέ την προσωπική μου ευτυχία τα νούμερα τηλεθέασης...




Η Ελεονώρα Μεέτη μίλησε...
στο ΟΚ! και μέσα σε όλα απάντησε στο αν φέτος ήταν από τις καλύτερες ή από τις χειρότερες τηλεοπτικές χρονιές για εκείνη.

Εξαρτάται πώς ορίζει κανείς το “καλύτερο”.

Έχει υπάρξει χρονιά που η εκπομπή μου έκανε σαραντάρια και μέσα μου δεν αισθανόμουν γεμάτη και άλλη που μπορεί να μην είχε τέτοια ποσοστά και να ήμουν ευτυχισμένη.

Δεν καθόρισαν ποτέ την προσωπική μου ευτυχία τα νούμερα τηλεθέασης. Κι αυτό ίσως που κάνει εντύπωση σε ανθρώπους του χώρου, γιατί έχουν την αίσθηση ότι δεν απολαμβάνω την επιτυχία, επειδή δεν αγχώνομαι όταν το τηλεοπτικό τοπίο διαμορφώνεται διαφορετικά.

Τα πέντε χρόνια που παρουσίαζα την Πρωινή μελέτη, η οποία σάρωνε στα νεανικά κοινά έχοντας απέναντί της μεγαθήρια, δεν εισέπραττα αυτό που συνέβαινε, γιατί το αντικείμενο της εκπομπής δεν ήταν 100% αυτό που θα μου πρόσφερε ηθική χαρά και ικανοποίηση.