Σελίδες

Thessaloniki video tour

23/8/23

Ένα σπουδαίο μάθημα από τις μέλισσες...!!!!

 


Ο πατέρας μου έχει μέλισσες. Σήμερα ήμουν στο σπίτι του και μου έδειξε όλο το μέλι που πήρε από τις κυψέλες. Έβγαλε το καπάκι από έναν κουβά 5 γαλονιών γεμάτο μέλι και πάνω στο μέλι ήταν τρεις μικρές μέλισσες που πάλευαν. 

Ήταν καλυμμένες με κολλώδες μέλι και είχαν πνιγεί. Τον ρώτησα αν μπορούσαμε να τις βοηθήσουμε και μου είπε ότι ήταν σίγουρος ότι δεν θα επιβίωναν. Προφανώς είναι θύματα της συλλογής μελιού.

Τον ρώτησα ξανά αν δεν μπορούσαμε τουλάχιστον να τις βγάλουμε έξω και να τις σκοτώσουμε γρήγορα, άλλωστε ήταν αυτός που μου έμαθε πώς να βγάζω από τη δυστυχία μου ένα ζώο (ή ζωύφιο) που υποφέρει. 

Τελικά ενέδωσε και έβγαλε τις μέλισσες από τον κουβά. Τις έβαλε σε ένα άδειο δοχείο γιαουρτιού Chobani και έβαλε το πλαστικό δοχείο έξω.

Δεδομένου ότι είχε διαταράξει την κυψέλη κατά την προηγούμενη εξαγωγή μελιού, οι μέλισσες πετούσαν παντού έξω.

Βάλαμε τις 3 μικρές μέλισσες στο δοχείο σε ένα παγκάκι και τις αφήσαμε στην τύχη τους. Ο πατέρας μου με κάλεσε λίγο αργότερα για να μου δείξει τι είχε συμβεί. 

Αυτές οι τρεις μικρές μέλισσες ήταν περιτριγυρισμένες από όλες τις αδελφές τους (όλες οι μέλισσες είναι θηλυκές) και καθάριζαν τις κολλώδεις, σχεδόν νεκρές μέλισσες και τις βοηθούσαν να βγάλουν το μέλι από το σώμα τους. 

Όταν επιστρέψαμε λίγη ώρα αργότερα, είχε μείνει μόνο μία μικρή μέλισσα στο δοχείο. Τη φρόντιζαν ακόμα οι αδελφές της.

Όταν ήρθε η ώρα να φύγω, ελέγξαμε για τελευταία φορά και οι τρεις μέλισσες είχαν καθαριστεί αρκετά ώστε να πετάξουν μακριά και ο κάδος ήταν άδειος.

Αυτές οι τρεις μικρές μέλισσες έζησαν επειδή περιτριγυρίζονταν από οικογένεια και φίλους που δεν ήθελαν να τις εγκαταλείψουν, οικογένεια και φίλους που αρνήθηκαν να τις αφήσουν να πνιγούν στην ίδια τους την κολλητικότητα και που αποφάσισαν να τις βοηθήσουν μέχρι να απελευθερωθεί και η τελευταία μικρή μέλισσα.

Αδελφές μέλισσες. συναδέλφισσες μέλισσες. συναδέλφισσες μέλισσες.

Όλοι μας θα μπορούσαμε να μάθουμε ένα ή δύο πράγματα από αυτές τις μέλισσες.