Σελίδες

Thessaloniki video tour

28/5/23

Τίποτα δεν θα αλλάξει γύρω μου, αν δεν αλλάξω εγώ....!!!!

 


Υπάρχουν κάποιες καταστάσεις που αν και δεν γνωρίζω το γιατί τους, ξέρω όμως πολύ καλά ότι λειτουργούν. Τέτοιες είναι: 

-Τίποτα δεν θα αλλάξει γύρω μου, αν δεν αλλάξω εγώ. 

-Όσο και αν εύχομαι να μην έρθει ο χειμώνας, αυτός θα έρθει αδιαφορώντας τελείως για τις ευχές μου. 

-Δεν θα μάθω ποτέ τι είπαν οι γείτονες, αλλά θα έχω καταστρέψει πολύ όμορφα τη ζωή μου επειδή νοιαζόμουν για τη γνώμη τους. 

-Όσο περισσότερο νοιάζομαι για το τι θα πει ο κύκλος των αγαπημένων μου, τόσο περισσότερο θα τείνω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες τους, όποιες και αν είναι αυτές. 

-Οι συνθήκες ποτέ δεν είναι ο κεντρικός παράγοντας μιας αποτυχίας, αλλά φταίει η στάση που έχω εγώ απέναντι στις συνθήκες. 

-Δεν υπάρχει έλλειψη ευκαιριών, αλλά υπάρχει μεγάλη έλλειψη καλλιέργειας ικανοτήτων. 

-Το “θα το κάνω”, είναι αφελής έκφραση. Το “πρέπει να το κάνω, αλλιώς…”, είναι αυτό που λύνει καταστάσεις και κινητοποιεί τη ζωή μας. 

-Οι δεξιότητες καλλιεργούνται και βελτιώνονται με την προπόνηση, αλλιώς αδρανούν. 

-Το να ευελπιστώ ότι οι γύρω μου θα αλλάξουν είναι σαν να προσδοκώ ότι δεν θα ανατείλει η ήλιος το πρωί. 

-Είναι αφέλεια να κάνω όνειρα χωρίς να προσδιορίζω τους στόχους μου και τις δράσεις μου. 

-Δεν θα λάβω αυτό που δικαιούμαι, αλλά αυτό που οργανώνω με συνέπεια και εκτελώ.