Σελίδες

Thessaloniki video tour

28/3/22

Αυτο- πεποίθηση μέσω της Αλήθεια μας…!!!!

 


Όλοι πράττουμε σύμφωνα με αυτό που πιστεύουμε για τον εαυτό μας, σύμφωνα δηλαδή με την πεποίθηση που έχουμε για εμάς τους ίδιους. Τι Αυτό- πεποίθηση έχουμε λοιπόν; Πολλοί λένε: Είμαι έτσι τελεία και παύλα, εγώ δεν αλλάζω! Δημιουργούν δηλαδή μόνοι τους την αυτό-εκπληρούμενη προφητεία τους… γιατί όλη η ζωή είναι μια αυτό-εκπληρούμενη προφητεία… 

Δεν αντιλαμβανόμαστε ότι είναι σχεδόν ακατόρθωτο να προχωρήσουμε και να εξελιχτούμε αν δεν αλλάξουμε τα πιστεύω που έχουμε για τον ίδιο μας τον εαυτό. 

Μπορούμε να αλλάξουμε γενικές πεποιθήσεις ακόμα και την κοσμοθεωρία μας και να φέρουμε σημαντικές αλλαγές στην ζωή μας, αν όμως δεν διαμορφώσουμε νέες πεποιθήσεις σχετικά με το ποιοι Είμαστε και ποιοι θέλουμε να Είμαστε, οι αλλαγές θα είναι περιορισμένες. 

Η αλλαγή θα πρέπει να γίνει σε όλα τα επίπεδα της συνειδητότητας ώστε να εκπέμψουμε μια νέα ηλεκτρομαγνητική συχνότητα και να συντονιστούμε με το αυθεντικό, το πολυδιάστατο, το πεδίο των άπειρων δυνατοτήτων. 

Μπορούμε να ρωτήσουμε τον εαυτό μας για οποιοδήποτε θέμα: 

Άσχετα από τις εξωτερικές συνθήκες, άσχετα από την μέχρι τώρα συμπεριφορά μου, άσχετα από τις συνήθειες που έχω... ποια είναι η αλήθεια μου σχετικά με αυτό..? Τι αληθινά θέλω να είμαι βαθιά μέσα μου, στον πυρήνα της ύπαρξης μου...? Τι θα ήθελα να είμαι αν δεν υπήρχαν όλα τα εμπόδια? 

Ακόμα καλύτερα: Τι θα ήθελα να είμαι αν δεν υπήρχαν όλα αυτά που θεωρώ εμπόδια...??? 

Είστε πράγματι στην αλήθεια σας την στιγμή που θα νιώσετε όχι απλά καλά αλλά Εκπληκτικά!! Υπέροχα!!! Εκείνη την στιγμή που θα ακούσετε τον εαυτό σας να μιλά όχι επιφανειακά αλλά από το κέντρο σας!!! Στην ουσία δεν χρειάζεται να πείτε τίποτα.. αυτό που έχει σημασία είναι αυτό που θα νιώσετε!! 

Ακόμα κι αν είναι μόνο για μια στιγμή... θα το νιώσετε...!!! 

Θυμηθείτε αυτή την στιγμή.. αυτή την αίσθηση και ανατρέξτε εκεί ξανά και ξανά... γιατί αυτό ακριβώς το σημείο είναι που θα σας πάει εκεί που θέλετε και όχι εκεί που δεν θέλετε...! 

Εκεί που δεν υπάρχουν εμπόδια.. δεν υπάρχουν πρέπει και δεν πρέπει... εκεί... που φτιάχνονται τα όνειρα και παίρνουν μορφή!!! 

Στο μοναδικό μέρος που ξεχνάμε να κοιτάξουμε κάθε φορά που κάτι δύσκολο συμβαίνει!