Σελίδες

Thessaloniki video tour

20/8/19

Αυτή η γυναίκα είχε την καταπληκτική ιδέα να καλύψει το πρώην της με μια μπριζολάρα



Το να βγάζεις από τη ζωή σου ένα τοξικό άτομο συχνά σημαίνει και να διαγράφεις τις φωτογραφίες του από τον υπολογιστή σου. Τι συμβαίνει, όμως, όταν είσαι και εσύ σε αυτές τις φωτογραφίες; Και αν έχει βγει ωραίος/α; Το Boredpanda παρουσιάζει την ιστορία της Ντανιέλ από τις ΗΠΑ, η οποία βρέθηκε σε αυτήν ακριβώς τη θέση. Η λύση που βρήκε, όμως, ήταν τόσο απλή, όσο και πανέξυπνη. Να αντικαταστήσεις, δηλαδή, κάποιον που θες να ξεχάσεις με κάτι που δεν μπορείς να χορτάσεις με τίποτα.

«Επιτέλους έμεινα μακριά από αυτόν τον άνθρωπο που αποδείχθηκε τόσο κακός και απαίσιος»
«Στην πραγματικότητα βγαίναμε για λίγο καιρό» είπε η Ντανιέλ στο boredpanda. « Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι πολύ σίγουρη γιατί μία μπριζόλα. Αγαπάω το φαγητό και μια καλoψημένη μπριζόλα μάλλον είναι το αγαπημένο μου πράγμα».
«Ενώ διέγραφα ένα σωρό φωτογραφίες, αναρωτήθηκα εάν μπορώ να κάνω κάτι για να κρατήσω τις αξιοπρεπείς φωτογραφίες μου»
Μιλώντας για τον πρώην της, η Ντανιέλ δημιούργησε μια πολύ ζωντανή εικόνα με λίγες μόλις λέξεις. «Ψυχαναγκαστικός ψεύτης σε κάθε σκηνή. Συνεχής έλεγχος, βία, ναρκωτικά. Ο,τι μπορείς να σκεφτείς, αυτό ήταν. Α, και μια φορά παραλίγο να σκοτώσει στο ξύλο μια κοπέλα. Οπότε, ναι, χαίρομαι που ήμουν τυχερή μες στην ατυχία μου. Τελείως διαλυμένη, αλλά τυχερή.
«Έτσι, αποφάσισα να τον αντικαταστήσω με κάτι που πραγματικά αγαπώ και εμπιστεύομαι πολύ. Μια γαμημένη μπριζόλα».
Αλλά πλέον αποτελεί παρελθόν και η Ντανιέλ βρήκε κάτι καλύτερο να τον αντικαταστήσει. «Είναι δύσκολο να είσαι θυμωμένη με μια μπριζόλα», είπε. «Δεν λατρεύω κάποια celebrity, οπότε ήθελα να κάνω κάτι που μου άρεσε πραγματικά. Και ήταν η μπριζόλα».
«Τώρα μου αρέσουν και πάλι αυτές οι φωτογραφίες»
Η Ντανιέλ χρειάστηκε 10 με 15 λεπτά για να φτιάξει τις φωτογραφίες. «Όπως είναι προφανές, οι γνώσεις μου γύρω από το photoshop δεν είναι και οι καλύτερες. Να ναι καλά οι εφαρμογές».
«Εάν βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση, πήγαινε από την ασφαλή οδό: χρησιμοποίησε το κεφάλι σου και το αρχείο σου. Μετά μπορείς να κάνεις αυτά που σου αρέσουν στη ζωή. Όπως το να αγκαλιάζεσαι με μια καλή μπριζόλα».