Σελίδες

Thessaloniki video tour

30/6/19

Δέσποινα Βανδή: Δεν φαντάζεστε τι αποκάλυψε για την κόρη της (Photos)



H Δέσποινα Βανδή με τον Γιώργο, τον γιο της, που θα γίνει 12 αυτό το καλοκαίρι, έχουν την πατροπαράδοτη σχέση μαμάς – γιου. Βαδίζοντας στα χνάρια του πατέρα του, του αρέσει να παρακολουθεί ποδόσφαιρο, αλλά και να ακούει μουσική.
Η 15χρονη πλέον Μελίνα αυτή τη στιγμή, όπως η ίδια η Δέσποινα έχει δηλώσει, περνάει την κρίσιμη εφηβική ηλικία, που έχει πολλά «κάτω και πάνω».
Η διαχείριση αυτή δεν είναι εύκολη για καμία μητέρα.



«Τα γνωρίζω τα μονοπάτια της εφηβείας. Έχω περάσει, άλλωστε, κι εγώ από αυτά! Είναι, θεωρώ, ένα πολύ σημαντικό στάδιο της ενηλικίωσης κάθε ανθρώπου. Έχω πολύ καλή σχέση με την κόρη μου!» λέει.
Η ίδια περιγράφει τη Μελίνα ως δυναμική, έξυπνη, ένα κορίτσι με αυτοπεποίθηση, που «δεν έχει καμία σχέση με εμένα στην εφηβεία».


Υπάρχει όμως ένα κοινό χαρακτηριστικό και στις δύο: η ωραία φωνή.
«Έχει θεία φωνή, αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν θα ακολουθήσει αυτή την καριέρα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα είμαι δίπλα της σε οτιδήποτε και αν αποφασίσει πως της ταιριάζει» λέει η Δέσποινα και η κουβέντα πηγαίνει στα social media και την ανησυχία που μπορεί να έχει κάθε γονιός για αυτά.
«Δεν τσεκάρω τι ποστάρει, με την έννοια του ελέγχω, ωστόσο βλέπω τι ανεβάζει κατά καιρούς» σημειώνει μιλώντας στο περιοδικό People.
Πηγή: www.gossip-tv.gr