Σελίδες

Thessaloniki video tour

30/6/19

Μαρίνος Κόνσολος: «Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μην είναι ηθοποιός»



Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο Μαρίνος Κόνσολος σε γνωστό περιοδικό και ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής.
Ο δημοφιλής ηθοποιός, μίλησε φυσικά για τη σειρά «Έλα στη θέση μου», ωστόσο, μίλησε και για τα προσωπικά του.
Γιατί έγινες ηθοποιός;
Αγαπώ την υποκριτική τέχνη, δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μην είμαι ηθοποιός.

Ακούγεσαι τόσο προσγειωμένος! Έχεις νιώσει ποτέ ότι πήραν τα μυαλά σου… αέρα;
Δεν έχω θεωρήσει ποτέ ότι αυτό που κάνω είναι τόσο σπουδαίο, ώστε να νιώσω αντικείμενο λατρείας μιας μερίδας ανθρώπων. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η δημοσιότητα, θα γούσταρα να έκανα αυτή τη δουλειά, να βγαίνω έξω και να μη με ξέρει κανείς. Θεωρώ ότι δεν έχω καβαλήσει το καλάμι και δεν νομίζω ότι θα μου συμβεί. Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που πρωταρχικό ρόλο παίζει ο άνθρωπος. Οι γονείς μου με γαλούχησαν με κάποιες αξίες, μου έμαθαν ότι όλοι είμαστε ίσοι. Φιλοξενούμαστε σε αυτόν τον πλανήτη και κάποια στιγμή θα φύγουμε.
Είσαι άνθρωπος που σε ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων;
Για πολλά χρόνια με ενδιέφερε. Πλέον με νοιάζει μόνο για τους δικούς μου ανθρώπους. Δεν θα ήθελα να φέρω σε δύσκολη θέση τους γονείς μου ή τα αδέλφια μου που δεν έχουν ιδέα πώς κινείται ο χώρος. Παράλληλα, δεν θέλω ο κόσμος να ασχολείται με το τι κάνω στη ζωή μου, παρά μόνο με τι κάνω ως ηθοποιός.
Είναι περήφανοι οι γονείς σου για την πορεία σου;
Νομίζω πως είναι. Βέβαια, κρατάνε πάντα τις ισορροπίες και είναι οι πιο αυστηροί μου κριτές.
Στη ζωή σου έχεις πάρει και έχεις δώσει όση αγάπη ήθελες;
Θεωρώ ότι έχω δώσει και δίνω απέραντη αγάπη. Δεν έχω πάρει όση έχω δώσει, αλλά δεν με ενοχλεί, γιατί ξέρω πως ό,τι δίνεις σου επιστρέφεται στο δεκαπλάσιο από το σύμπαν.
Συγχωρείς;
Συγχωρώ και έχω συγχωρέσει ανθρώπους που ίσως δεν τους άξιζε. Βέβαια, δεν ξεχνάω εύκολα κάποια πράγματα και αυτό είναι κάτι από το οποίο θα ήθελα να απαλλαγώ!
Ερωτεύεσαι εύκολα;
Για να ερωτευτείς πρέπει να έχεις αγαπήσει πρώτα τον εαυτό σου. Μετά όλα είναι πανεύκολα και φαίνονται ερωτεύσιμα.
Έχω υπάρξει σε αυτή τη διαδικασία για χρόνια, γιατί αν με κάτι δεν ήμουν ερωτευμένος ήταν ο εαυτός μου. Δεν το λέω με την έννοια της ωραιοπάθειας, εννοώ το να αγαπήσεις τις ατέλειές σου και να συγχωρέσεις τα λάθη σου. Είναι το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο.
Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια;
Το μοναδικό σχέδιο που έχω για το καλοκαίρι είναι να κατεβάσω τα ρολά, να φορτίσω μπαταρίες και να επιστρέψω τον Σεπτέμβριο πιο δυνατός και ανανεωμένος, είπε στο My ΤV.
Πηγή: www.gossip-tv.gr