Σελίδες

Ετικέτες

2/6/17

Δίαιτα αρνητικών θερμίδων: Πόσο αποτελεσματική είναι;

Δίαιτα αρνητικών θερμίδων: Πόσο αποτελεσματική είναι;


Η δίαιτα των αρνητικών θερμίδων υποστηρίζει ότι τροφές όπως το σπανάκι, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα σπαράγγια κτλ. (αποκλειστικά φυτικές) έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύουν τον οργανισμό μας με τόσο μεγάλα ποσά βιταμινών και ιχνοστοιχείων, που προάγουν σε σημαντικό βαθμό την ενζυμική δραστηριότητα του οργανισμού και συνεισφέρουν στο αδυνάτισμα.
Υποστηρίζει ακόμη, ότι όσο πιο σκληρό και λιγότερο επεξεργασμένο είναι το τρόφιμο, τόσο μειώνονται οι θερμίδες του.Ειδικότερα:
- Προτείνει μεγάλη κατανάλωση τροφίμων (περίπου 100 χόρτα, λαχανικά, μυρωδικά και βότανα), τα οποία κατά την πέψη και την απορρόφησή τους «καίνε» περισσότερες θερμίδες από αυτές που προσφέρουν.
- Υπόσχεται απώλεια βάρους περίπου 0,5 κιλό ανά ημέρα.
- Παρουσιάζει 3 απλές ασκήσεις, οι οποίες, αν επαναλαμβάνονται καθημερινά για 15 λεπτά, ενεργοποιούν τον μεταβολισμό κατά 85%.
- Προτείνει απλές συμβουλές αναπνοής, για να εισάγει κάποιος στον οργανισμό του παραπάνω οξυγόνο και να κάνει περισσότερες καύσεις.
Η γνώμη των ειδικών
Η θεωρία της δίαιτας των αρνητικών θερμίδων δεν τεκμηριώνεται από επιστημονικές μελέτες δημοσιευμένες σε έγκριτα ιατρικά περιοδικά.
Τροφές όπως οι αγκινάρες, τα ραδίκια, το πορτοκάλι, ο ανανάς, το τσάι κτλ. είναι πολύ υγιεινές τροφές, αλλά δεν ασκούν «μαγική» δράση στον μεταβολισμό.
Πηγή: onmed.gr