Σελίδες

Thessaloniki video tour

4/6/17

11 Φράσεις που αγαπούν οι γυναίκες




Όταν πρόκειται για το ραντεβού μιας γυναίκας, η συνομιλία κυβερνά το έθνος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της...
αξίας που η γυναίκα τοποθετεί σε μια σχέση - ρομαντική ή όχι - βασίζεται στην ικανότητά της να ανταλλάσσει σκέψεις και ιδέες με αυτό το άτομο.
Ενώ τα ερωτικά γράμματα και τα ποιήματα είναι φανταστικά και πολύ αποτελεσματικά, τίποτα δεν θα πάρει ποτέ τη θέση της ακοής όταν λέτε τα λόγια που θέλουμε να ακούσουμε. Εάν αγωνίζεστε να βρείτε τα σωστά λόγια, μην ανησυχείτε επειδή δεν είστε μόνοι.

Αναγνωρίζω ότι οι περισσότεροι άντρες βρίσκουν δυσκολία στην επικοινωνία των συναισθημάτων τους, έτσι έχω κάνει μια λίστα για σας που υπόσχεται να αποκαλύψει αυτό το χαμόγελο που αγαπάτε τόσο πολύ και να βάζετε μια λάμψη στα μάτια αυτά που σας αρέσει να κοιτάξετε μέσα. Αυτά, παρεμπιπτόντως, περιλαμβάνουν τα λόγια που σπάνια μιλάνε οι άνδρες, λέξεις που ίσως φαίνονται αρχικά χιουμοριστικές και διασκεδαστικές.

Ωστόσο, εάν ενσωματώσετε αυτές τις λέξεις στη σχέση σας, θα φέρουν την γυναίκα σας στην αληθινή χαρά και τη διαρκή ευτυχία . Επιπλέον, θα βάλουν το va-va-va-voom πίσω στην αγάπη σας. Τσέκαρέ το:

1. "Είσαι τόσο όμορφη."
2. "Είμαι τόσο τυχερός που έχω."
3. "Ευχαριστώ".
4. "Σίγουρα βλέπεις πονηρά αυτά τα τζιν/φόρεμα/μαγιό."
5. "Έχεις δίκιο. Είμαι λάθος."
6. "Τι θα ήθελες να δούμε, αγάπη μου;"
7. "Θα με συγχωρήσεις;"
8. "Είσαι τόσο έξυπνη και αυτό είναι σέ ξι".
9. "Θα κρατήσεις το χέρι μου;"
10. "Μου λείπεις".
11. Η μητέρα όλων των γυναικών που θέλουν να ακούσουν: "Σ 'αγαπώ".

Εάν δεν μιλάτε αρκετά γλυκά στο αυτί της φίλης σας, πολύ σύντομα θα αναζητά αυτές τις επιβεβαιώσεις από κάποιον άλλο.