Το σκηνικό έχει ως εξής. Φοράς το σουτιέν και συνειδητοποιείς ότι το στήθος σου δεν χωράει καλά και ΠΟΝΑΣ όταν προσπαθείς να το στριμώξεις μέσα σε αυτό. Οι πρώτες σκέψεις που περνάνε από το μυαλό σου, όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά, είναι:
"Φτου, πάλι περίοδος, πάλι πόνος, έχω σερβιέτες; να πάρω και χάπια, ααα να πλύνω το καλό βρακί της περιόδου, fuck ήθελα να βάλω εκείνη τη φούστα το Σάββατο και αν έχω περίοδο δεν θα μπορέσω, να κάνω και αποτρίχωση ή μήπως όχι γιατί κάπου είχα διαβάσει ότι οι τρίχες σκληραίνουν όταν έχεις περίοδο, πφφφ ελπίζω να μην με πιάσει πάλι δυσμηνόρροια και τρέχω στο φαρμακείο". (ΕΓΩ.ΚΑΘΕ.ΦΟΡΑ)


Και κάπως έτσι περνάνε οι μέρες μέχρι που σου έρχεται περίοδος και ξεκινάει ο δεύτερος γύρος των πιο κουλών σκέψεων.

1. Ξυπνάς και συνειδητοποιείς ότι σου ήρθε περίοδος. Σκέψη #1: "ΛΕΡΩΣΑ ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ; ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΡΩΣΑ ΠΡΟΧΘΕΣ"!!! Ηρεμείς μόνο όταν βλέπεις ότι όλα είναι καλά. Τις περισσότερες φορές βέβαια λερώνεις ένα από τα αγαπημένα σου εσώρουχα και κάπου εκεί πέφτει το πρώτο κλάμα.

2. Σου έρχεται περίοδος όσο είσαι έξω. Σκέψη #1 "NΟΟΟΟΟΟΟΟΟ! Λερώθηκα; Σίγουρα λερώθηκα, δεν έχω σερβιέτα μαζί μου; ΓΙΑΤΙΠΑΛΙΞΕΧΑΣΑΝΑΠΑΡΩΣΕΡΒΙΕΤΑ, ψυχραιμία- όλα καλά θα βάλω χαρτί υγείας και θα πάω τρέχοντας σπίτι". Editor's note: Δεν πας ΠΟΤΕ τρέχοντας, αλλά διπλωμένη στα δύο από τον πόνο ευχόμενη να μπορέσεις να διακτινιστείς από το μετρό στον καναπέ σου.


3. Κάνεις ντους την πρώτη μέρα της περιόδου. Σκέψη #1: "Θέλω να μείνω εδώ για πάντα και να ρίχνω ζεστό νερό στην κοιλιά μου για να μην πονάω. Ιιιιχ δες πως τρέχει το αίμα στην μπανιέρα, σαν να παίζω στην Ψυχώ ΜΠΑΧΑΧΑΧΑΧΑ" Ναι. γελάς μόνη σου με τις κρυάδες που λες και μετά προσπαθείς να μην λερώσεις το μπουρνούζι με αίμα και σκουπίζεσαι κάνοντας ακροβατικά.

4. Φοράς ανοιχτόχρωμο παντελόνι (THE HORROR). Σκέψη #1: "Να προσέξω πως θα κάτσω μην γίνει βλακεία με την σερβιέτα και λερωθώ, όχι τίποτα άλλο δεν καθαρίζει και εύκολα ο λεκές από το παντελόνι". Προφανώς ΚΑΘΕ φορά που σηκώνεσαι λες στην κολλητή σου "Κοίτα διακριτικά πίσω μήπως έχω λερωθεί". ΚΑΘΕ.ΦΟΡΑ.

5. Φτερνίζεσαι και... ΑΟΥΤΣ. Σκέψη #1: "ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ;; ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΤΕΡΝΙΣΤΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ;" Να σας πω την αλήθεια έχω την εντύπωση πως με πιάνει φτέρνισμα μόνο όταν έχω περίοδο, λες και είναι κάποια συμπαντική τιμωρία. Σύμπαν αν με ακούς αυτό ΔΕΝ είναι αστείο, αλήθεια πονάει.

6. Η στιγμή που καταλαβαίνεις ότι αιμορραγείς. Σκέψη #1: "Φόρεσα ταμπόν; Γιατί νιώθω έτσι; Γιατί να το ζω αυτό κάθε μήνα; Μήπως να αλλάξω ταμπόν; Όχι, εντάξει υπερβάλλω, ας φάω λίγο κέηκ". Όπου κέηκ βάλε ό,τι άλλο γλυκό ή αλμυρό θέλεις.


7. Όταν έχεις κράμπες και πηγαίνεις τουαλέτα συνέχεια. Σκέψη #1: "Δεν μου έφτανε ο πόνος έχω να τρέχω και στο μπάνιο τώρα. Τουλάχιστον θα ξεφουσκώσει η κοιλιά μου. Ας χαζέψω λίγο στο instagram, λολ που να ήξερε αυτή ότι της έκανα like ενώ είμαι τουαλέτα χοχο".

8. Όταν σε βλέπουν όλοι να τρως τη μια σοκολάτα μετά την άλλη και αναρωτιούνται σε τι σε βοηθάει αυτό. Σκέψη #1: "Τί να φάω μετά; Σοκολάτα με αμύγδαλο ή να πιω ζεστή σοκολάτα και να βουτήξω μέσα κρουασάν; Γιατί με κοιτάει έτσι η Ξένια; Αφού της έχω πει ότι η σοκολάτα σταματάει τον πόνο".

9. Η στιγμή που τελειώνει η περίοδός σου. Σκέψη #1:
Φωνάζεις FREEEEEEEEEDOOOOOM μπροστά στον καθρέφτη σαν άλλος Mel Gibson και χορεύεις φορώντας μόνο τα εσώρουχά σου.



10. Υπολογίζεις πόσες φορές θα περάσεις τα ίδια στην ζωή σου και συνειδητοποιείς ότι έχεις ΠΟΛΛΕΣ μέρες περιόδου μπροστά σου. Σκέψη #1: "Τουλάχιστον τις μέρες αυτές με φροντίζουν όλοι και γίνομαι ένα με τον καναπέ χωρίς να έχω τύψεις".

 http://www.cosmopolitan.gr/sheseis/self-life/article/23197/ta-pio-o-ti-na-nai-pragmata-poy-skeftetai-mia-gynaika-otan-exei-periodo/