Είχαν προηγηθεί καταγγελίες καταναλωτικών ενώσεων καθώς η AGCM απαγορεύει «τη διάδοση παραπλανητικών πληροφοριών για της πηγές των σχολίων».
Το TripAdvisor «επιμένει ότι τα σχόλια είναι αυθεντικά και ειλικρινή, ωθώντας τους καταναλωτές να πιστεύουν ότι οι πληροφορίες αυτές είναι αξιόπιστες, δεδομένου ότι εκφράζουν πραγματικές εμπειρίες τουριστών» αναφέρεται στο πόρισμα της Επιτροπής.
Η εταιρεία θα πρέπει να πληρώσει το πρόστιμο μέσα σε 30 ημέρες και έχει στη διάθεσή της 90 ημέρες για να εξηγήσει στην Επιτροπή πώς θα φροντίσει ώστε στο μέλλον οι επιλογές των καταναλωτών να βασίζονται σε πραγματικά στοιχεία και όχι «σε διαφημιστικές πληροφορίες, που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια».