Σελίδες

Thessaloniki video tour

30/7/14

Η Κρήτη φέρνει το τέλος της… τουριστικής κρίσης




Το 2012 η οικονομική κρίση συμπαρέσυρε και τον ελληνικό τουρισμό, οδηγώντας σε κατακόρυφη πτώση του αριθμού των ξένων επισκεπτών... Τα δυο τελευταία χρόνια η εικόνα έχει αλλάξει άρδην, υποστηρίζει η ThomasCook.

Μιλώντας στην DeutscheWelle ο Μάρκους Λόιτνερ, μάνατζερ του μεγάλου γερμανικού touroperator «ThomasCook», οι τουρίστες επιστρέφουν μαζικά στην Ελλάδα, ορισμένοι όχι τόσο οργανωμένα όσο συνήθως.

Αρκετοί, όπως επισημαίνει, προτιμούν στο μεταξύ να οργανώσουν ατομικά και πιο ευέλικτα τις διακοπές τους. Έτσι η εταιρία προσφέρει εδώ και έναν περίπου χρόνο τη δυνατότητα να πετάξει ο πελάτης προς έναν συγκεκριμένο προορισμό, για παράδειγμα την Κρήτη, αλλά να επιστρέψει από άλλο αεροδρόμιο, για παράδειγμα από την Κέρκυρα. Ο αριθμός των εν λόγω κρατήσεων αυξάνεται σταθερά, όπως λέει. Με τον τρόπο αυτό οι τουρίστες έχουν τη δυνατότητα να επισκεφτούν διάφορα νησιά ή ακόμη και τη γειτονική Τουρκία, η οποία μπορεί να συνδυαστεί με τη συγκεκριμένη προσφορά.

Τα πακέτα διακοπών

Πρώτα στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών ωστόσο παραμένουν τα στάνταρ πακέτα διακοπών, τα οποία εξακολουθούν να βρίσκονται σε καλό δρόμο, όπως λέει χαρακτηριστικά ο ειδικός: «Αναμφίβολα η Ελλάδα έχει εξέλθει από την κρίση», εκτιμά ο Μάρκους Λόιτνερ, προσθέτοντας ότι σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά καταγράφεται φέτος ένα διψήφιο ποσοστό αύξησης. Αυτό σημαίνει ότι έχουν ξεπεραστεί ακόμη και τα επίπεδα του 2011 όταν η κρίση δεν είχε συμπαρασύρει ακόμη τον ελληνικό τουρισμό.

Η Κρήτη

Δημοφιλέστερος προορισμός των πελατών της ThomasCook παραμένει η Κρήτη. «Η Κρήτη προσφέρει κάτι για τον καθένα», λέει ο μάνατζερ του ομίλου. Οι οικογένειες προτιμούν το νησί το καλοκαίρι ενώ πριν και μετά την highseason η Κρήτη είναι δημοφιλής προορισμός κυρίως για ζευγάρια και ηλικιωμένους. Εδώ και δυο χρόνια μάλιστα η σεζόν στην Κρήτη έχει παραταθεί αφού ξεκινά πριν το Πάσχα και τελειώνει το Νοέμβριο.