Μετά
από αιώνες το τζιν φαίνεται ότι... σβήνει. Το διαχρονικότερο και πιο
αγαπημένο ρούχο μικρών και μεγάλων επί αιώνες, φαίνεται ότι χάνει την
πρωτοκαθεδρία του από το βολικό κολάν και την άνετη φόρμα. Τουλάχιστον
αυτό αποδεικνύει πρόσφατη έρευνα.
Η εταιρεία οικονομικών αναλύσεων Piper
Jaffray διεξήγαγε μια έρευνα για τις καταναλωτικές συνήθεις των νέων
Αμερικανών, από τα αποτελέσματα της οποίας συμπεραίνεται ότι οι έφηβοι
δεν φαίνεται να αγαπούν τόσο το τζιν.
Μετά από χρόνια δεν βρίσκεται καν στη
δεκάδα με τα αγαπημένα ρούχα των νέων, οι οποίοι δείχνουν να προτιμούν
τα κολάν και τη γιόγκα.