Δεν είναι λίγοι οι κάτοχοι iPhone που έχουν βρεθεί σ’ αυτή τη
δυσάρεστη θέση: τη μία στιγμή το τηλέφωνό τους είναι στο χέρι τους, την
άλλη βρίσκεται πεσμένο στο πάτωμα με σπασμένη οθόνη. Εδώ μπαίνει ο
25χρονος A.J. Forsythe με μία απλή ιδέα: «γιατρούς» για iPhone που
κάνουν… κατ’ οίκον επισκέψεις.
Ο Forsythe είναι συνιδρυτής της εταιρείας «iCracked», εταιρείας που με ομάδα τεχνικών ειδικεύεται στις σπασμένες οθόνες.
«Όπου κι αν βρίσκεστε μπορείτε να πατήσετε ένα κουμπί και μια ομάδα ‘iTechs’ θα σας επισκεφθεί άμεσα», εξηγεί.
Η εταιρεία συγκέντρωσε 700.000 δολάρια από επενδυτές και ετοιμάζεται για νέο γύρο επενδύσεων με στόχο τη συγκέντρωση 5.000.000 δολαρίων.
Στον πυρήνα της «iCracked» βρίσκεται ένα δίκτυο τεχνικών που υπόσχονται να επιδιορθώσουν το τηλέφωνό σας άμεσα.
Σήμερα το δίκτυο περιλαμβάνει 340 τεχνικούς σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με τον Forsythe χιλιάδες υποβάλλουν αιτήσεις αλλά μόνο το 2% εξ αυτών γίνεται δεκτό. Η εταιρεία προσθέτει 50-70 iTechs στο δίκτυό της κάθε μήνα.
«Είμαστε πολύ προσεκτικοί για το ποιον προσλαμβάνουμε και ποιος μας εκπροσωπεί ως εταιρεία. Ψάχνουμε το background του καθένα που κάνει αίτηση. Υπάρχει μια διαδικασία συνέντευξης πέντε σταδίων», εξηγεί.
Παρότι iTechs «ξεφυτρώνουν» σε πολλές πόλεις, δεν υπάρχουν παντού. Σε κάποιες πόλεις υπάρχει μια άλλη υπηρεσία διαθέσιμη: είτε να σταλεί το iPhone στην εταιρεία για επιδιόρθωση με επιστροφή αυθημερόν είτε το Do-It-Yourself repair kit, αν κάποιος θεωρεί πως μπορεί να τα καταφέρει μόνος του.
Ο Forsythe εκτιμά πως οι δυνατότητες της υπηρεσίας αυτής είναι πολύ μεγάλες. Σίγουρα πάντως η αγορά είναι πολύ μεγάλη με περισσότερα από 1 δισ. smartphones σε χρήση.
«Όπου κι αν βρίσκεστε μπορείτε να πατήσετε ένα κουμπί και μια ομάδα ‘iTechs’ θα σας επισκεφθεί άμεσα», εξηγεί.
Η εταιρεία συγκέντρωσε 700.000 δολάρια από επενδυτές και ετοιμάζεται για νέο γύρο επενδύσεων με στόχο τη συγκέντρωση 5.000.000 δολαρίων.
Στον πυρήνα της «iCracked» βρίσκεται ένα δίκτυο τεχνικών που υπόσχονται να επιδιορθώσουν το τηλέφωνό σας άμεσα.
Σήμερα το δίκτυο περιλαμβάνει 340 τεχνικούς σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με τον Forsythe χιλιάδες υποβάλλουν αιτήσεις αλλά μόνο το 2% εξ αυτών γίνεται δεκτό. Η εταιρεία προσθέτει 50-70 iTechs στο δίκτυό της κάθε μήνα.
«Είμαστε πολύ προσεκτικοί για το ποιον προσλαμβάνουμε και ποιος μας εκπροσωπεί ως εταιρεία. Ψάχνουμε το background του καθένα που κάνει αίτηση. Υπάρχει μια διαδικασία συνέντευξης πέντε σταδίων», εξηγεί.
Παρότι iTechs «ξεφυτρώνουν» σε πολλές πόλεις, δεν υπάρχουν παντού. Σε κάποιες πόλεις υπάρχει μια άλλη υπηρεσία διαθέσιμη: είτε να σταλεί το iPhone στην εταιρεία για επιδιόρθωση με επιστροφή αυθημερόν είτε το Do-It-Yourself repair kit, αν κάποιος θεωρεί πως μπορεί να τα καταφέρει μόνος του.
Ο Forsythe εκτιμά πως οι δυνατότητες της υπηρεσίας αυτής είναι πολύ μεγάλες. Σίγουρα πάντως η αγορά είναι πολύ μεγάλη με περισσότερα από 1 δισ. smartphones σε χρήση.