Η μεγάλη μείωση από το εξωτερικό των νέων παραγγελιών προς την
εγχώρια βιομηχανία, είχε ως αποτέλεσμα να παρουσιάσει μείωση 15,5% ο
γενικός δείκτης νέων παραγγελιών στη βιομηχανία (σύνολο εγχώριας και
εξωτερικής αγοράς) το Νοέμβριο 2012, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο
δείκτη του Νοεμβρίου 2011, έναντι μείωσης 0,8% που σημειώθηκε κατά την
αντίστοιχη σύγκριση το 2011 προς το 2010.
Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), η μείωση αυτή
οφείλεται στις εξής μεταβολές των δεικτών των επιμέρους αγορών:
α. Στην αύξηση του δείκτη νέων παραγγελιών εγχώριας αγοράς κατά 2,8%, και
β. Στη μείωση του δείκτη νέων παραγγελιών εξωτερικής αγοράς κατά 24,3%.
α. Στην αύξηση του δείκτη νέων παραγγελιών εγχώριας αγοράς κατά 2,8%, και
β. Στη μείωση του δείκτη νέων παραγγελιών εξωτερικής αγοράς κατά 24,3%.