Αιτία της κρίσιμης αυτής κατάστασης αποτελεί η μείωση του προσωπικού. Η λήξη των συμβάσεων των απασχολουμένων σε αυτά, που έφερε την υπηρεσία στα όρια της. Οι 2.390 μόνιμοι υπάλληλοι που έχουν απομείνει στα 1.081 ΚΕΠ ανά την επικράτεια, τρέχουν να προλάβουν, προκειμένου να καλύψουν όλα τα αιτήματα.
Όπως αναφέρει ο Τύπος της Κυριακής, εκτός από τη μείωση του προσωπικού, στα ΚΕΠ προστίθενται συνεχώς νέες αρμοδιότητες, στις ήδη 1.000 πιστοποιημένες διαδικασίες, χωρίς να υπάρχει ο απαραίτητος προγραμματισμός. Αποτέλεσμα, όσοι θέλουν να εξυπηρετηθούν να σχηματίζουν πλέον ουρές.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, ανά περίπου 4.100 κατοίκους, αναλογεί ένας εργαζόμενος σε ΚΕΠ, ενώ η υποστελέχωση έχει ανεβάσει την αναμονή στα γκισέ ακόμα και πάνω από τα 30 λεπτά, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του αιτήματος.
"Κραυγή" αγωνίας βγάζουν οι υπάλληλοι στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών σε ολόκληρη την Ελλάδα. Όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, η πλειονότητα των κέντρων βρίσκεται στον αέρα και υπολειτουργεί, κινδυνεύοντας να...
οδηγηθεί ακόμα και σε κλείσιμο το προσεχές διάστημα. Αιτία της κρίσιμης αυτής κατάστασης αποτελεί η μείωση του προσωπικού. Η λήξη των συμβάσεων των απασχολουμένων σε αυτά, που έφερε την υπηρεσία στα όρια της. Οι 2.390 μόνιμοι υπάλληλοι που έχουν απομείνει στα 1.081 ΚΕΠ ανά την επικράτεια, τρέχουν να προλάβουν, προκειμένου να καλύψουν όλα τα αιτήματα.
Όπως αναφέρει ο Τύπος της Κυριακής, εκτός από τη μείωση του προσωπικού, στα ΚΕΠ προστίθενται συνεχώς νέες αρμοδιότητες, στις ήδη 1.000 πιστοποιημένες διαδικασίες, χωρίς να υπάρχει ο απαραίτητος προγραμματισμός. Αποτέλεσμα, όσοι θέλουν να εξυπηρετηθούν να σχηματίζουν πλέον ουρές.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, ανά περίπου 4.100 κατοίκους, αναλογεί ένας εργαζόμενος σε ΚΕΠ, ενώ η υποστελέχωση έχει ανεβάσει την αναμονή στα γκισέ ακόμα και πάνω από τα 30 λεπτά, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του αιτήματος.