Πέντε νέες λεωφορειολωρίδες πρόκειται να κατασκευαστούν στους Δήμους Θεσσαλονίκης και Καλαμαριάς, όπως αποφασίστηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημαρχιακό μέγαρο της πόλης...
υπό τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη.
Οι νέες λεωφορειολωρίδες θα κατασκευαστούν στη Λεωφόρο Στρατού, και στα δύο ρεύματα, από την Καυταντζόγλου έως την οδό Αγίας Τριάδος, στην οδό Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, επίσης στα δύο ρεύματα, στο τρίγωνο από την Λεωφόρο Στρατού και την οδό Κωνσταντινουπόλεως έως την Βαλαγιάννη, σε ολόκληρο το τμήμα της Αγγελάκη και στην Γεωργίου Παπανδρέου, από το ύψος της Μαρίας Κάλλας έως την Θεμιστοκλή Σοφούλη. Η πέμπτη λεωφορειολωρίδα, που συμπεριλαμβάνεται στις νέες, είναι αυτή της οδού Εθνικής Αντιστάσεως στην Καλαμαριά, η οποία έχει κατασκευαστεί εδώ και καιρό όμως δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας.
«Τα χρήματα για την κατασκευή των λεωφορειολωρίδων είναι διασφαλισμένα, είναι περίπου 500.000 ευρώ και ελπίζουμε πως μέσα από τον συντονισμό και τη συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς οι ειδικές λωρίδες θα τεθούν σε λειτουργία έως το καλοκαίρι», δήλωσε ο κ. Μαγκριώτης.
Υπέρ της ενίσχυσης των μέσων μαζικής μεταφοράς τάχθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, λέγοντας: «Προτεραιότητα έχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το αυτοκίνητο πέθανε. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε αλλιώς. Η σκέψη μας φτάνει ακόμη και σε πλήρη απαγόρευση του Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης».
Οι νέες λεωφορειολωρίδες θα κατασκευαστούν στη Λεωφόρο Στρατού, και στα δύο ρεύματα, από την Καυταντζόγλου έως την οδό Αγίας Τριάδος, στην οδό Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, επίσης στα δύο ρεύματα, στο τρίγωνο από την Λεωφόρο Στρατού και την οδό Κωνσταντινουπόλεως έως την Βαλαγιάννη, σε ολόκληρο το τμήμα της Αγγελάκη και στην Γεωργίου Παπανδρέου, από το ύψος της Μαρίας Κάλλας έως την Θεμιστοκλή Σοφούλη. Η πέμπτη λεωφορειολωρίδα, που συμπεριλαμβάνεται στις νέες, είναι αυτή της οδού Εθνικής Αντιστάσεως στην Καλαμαριά, η οποία έχει κατασκευαστεί εδώ και καιρό όμως δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας.
«Τα χρήματα για την κατασκευή των λεωφορειολωρίδων είναι διασφαλισμένα, είναι περίπου 500.000 ευρώ και ελπίζουμε πως μέσα από τον συντονισμό και τη συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς οι ειδικές λωρίδες θα τεθούν σε λειτουργία έως το καλοκαίρι», δήλωσε ο κ. Μαγκριώτης.
Υπέρ της ενίσχυσης των μέσων μαζικής μεταφοράς τάχθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, λέγοντας: «Προτεραιότητα έχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το αυτοκίνητο πέθανε. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε αλλιώς. Η σκέψη μας φτάνει ακόμη και σε πλήρη απαγόρευση του Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης».