Με στόχο να προσφέρει οικονομικά στη χρήση αυτοκίνητα, η Honda εξελίσσει συνεχώς νέες τεχνολογίες. Αυτή τη φορά παρουσίασε μία νέα πλατφόρμα Plug-in Hybrid, δίνοντας μία γεύση από την επόμενη γενιά της υβριδικής τεχνολογίας δύο κινητήρων της Honda, που θα κάνει ντεμπούτο της το 2012.
Η νέα plug-in υβριδική πλατφόρμα της Honda προαναγγέλλει την επόμενη γενιά του υβριδικού συστήματος δύο κινητήρων της ιαπωνικής εταιρείας. Ενσωματωμένο στην πλατφόρμα ενός μεσαίου sedan, το plug-in υβριδικό είναι συμβατό με καθημερινές οδηγικές συνήθειες, επιτρέποντας σύντομα, συχνά ταξίδια μόνο με ηλεκτροκίνηση αλλά και κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, όταν χρειάζεται. Το σύστημα δύο κινητήρων της Honda μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων που έχουν ως στόχο τους τη μεγιστοποίηση της οδηγικής απόδοσης: μόνο ηλεκτρικό, βενζινο-ηλεκτρικό και ένα μοναδικό πρόγραμμα με άμεση μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα.
Επιδόσεις και χρόνος φόρτισης
Το plug-in υβριδικό υιοθετεί σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης για τη φόρτιση της μπαταρίας. Στο all-electric mode (μόνον ηλεκτροκίνηση), το όχημα χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 120 kW. Το all-electric mode επιτυγχάνει αυτονομία περίπου 16-24 χιλιόμετρα για οδήγηση στην πόλη και τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί από 2 μέχρι 2,5 ώρες σε μία πρίζα 120-volt και 1 – 1,5 ώρες σε πρίζα 240-volt.
Το όχημα λειτουργεί επίσης στο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό πρόγραμμα (petrol-electric hybrid mode με έναν αποδοτικό 2.0, i-VTEC εν σειρά 4-τετρακύλινδρο κινητήρα κύκλου Atkinson, σε συνδυασμό με κιβώτιο Electric Continuously Variable Transmission (E-CVT). Μία ενσωματωμένη γεννήτρια υποστηρίζει την μπαταρία στην παροχή ισχύος στον ηλεκτροκινητήρα. Για αποδοτικότερη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, υπάρχει η επιλογή άμεσης μετάδοσης (direct-drive), όπου μόνον ο κινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς.
Η νέα plug-in υβριδική πλατφόρμα της Honda προαναγγέλλει την επόμενη γενιά του υβριδικού συστήματος δύο κινητήρων της ιαπωνικής εταιρείας. Ενσωματωμένο στην πλατφόρμα ενός μεσαίου sedan, το plug-in υβριδικό είναι συμβατό με καθημερινές οδηγικές συνήθειες, επιτρέποντας σύντομα, συχνά ταξίδια μόνο με ηλεκτροκίνηση αλλά και κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, όταν χρειάζεται. Το σύστημα δύο κινητήρων της Honda μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων που έχουν ως στόχο τους τη μεγιστοποίηση της οδηγικής απόδοσης: μόνο ηλεκτρικό, βενζινο-ηλεκτρικό και ένα μοναδικό πρόγραμμα με άμεση μετάδοση κίνησης από τον κινητήρα.
Επιδόσεις και χρόνος φόρτισης
Το plug-in υβριδικό υιοθετεί σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης για τη φόρτιση της μπαταρίας. Στο all-electric mode (μόνον ηλεκτροκίνηση), το όχημα χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 120 kW. Το all-electric mode επιτυγχάνει αυτονομία περίπου 16-24 χιλιόμετρα για οδήγηση στην πόλη και τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί από 2 μέχρι 2,5 ώρες σε μία πρίζα 120-volt και 1 – 1,5 ώρες σε πρίζα 240-volt.
Το όχημα λειτουργεί επίσης στο βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό πρόγραμμα (petrol-electric hybrid mode με έναν αποδοτικό 2.0, i-VTEC εν σειρά 4-τετρακύλινδρο κινητήρα κύκλου Atkinson, σε συνδυασμό με κιβώτιο Electric Continuously Variable Transmission (E-CVT). Μία ενσωματωμένη γεννήτρια υποστηρίζει την μπαταρία στην παροχή ισχύος στον ηλεκτροκινητήρα. Για αποδοτικότερη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, υπάρχει η επιλογή άμεσης μετάδοσης (direct-drive), όπου μόνον ο κινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς.
zougla.gr