Μια "νύμφη" φαίνεται να είναι η αιτία και πόσο μάλλον όταν αυτή είναι η ίδια η Θεσσαλονίκη! Φαίνεται ότι ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης ετοιμάζει το νέο...
λογότυπο της πόλης για τη στρατηγική που θα εφαρμόσει για το λεγόμενο city branding. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από την εικόνα της νυφούλας του Θερμαϊκού που αλλάζει φόρεμα, την οποία αλιεύσαμε από τη σελίδα στο facebook του γραφείου οπτικής επικοινωνίας Colibri που ανέλαβε το σχεδιασμό του λογότυπου. Το νέο λογότυπο θα είναι μια εικόνα που θα περιλαμβάνει ό,τι αντιπροσωπεύει η πόλη, όπως λένε οι σχεδιαστές του στο facebook και θα χρησιμοποιηθεί στην τουριστική προβολή της.