επιβαρυνθούν με το τέλος ακινήτου.
Επίσης, δεν είναι λίγοι εκείνοι που άλλαξαν πρόσφατα κατοικία και προσπαθούν να διευθετήσουν τις όποιες εκκρεμότητές τους με τη ΔΕΗ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το υποκατάστημα Κερατσινίου της ΔΕΗ, όπου καθημερινά παρατηρείται συνωστισμός. Όπως αναφέρουν οι υπάλληλοι, πολλοί καταναλωτές που αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους κάθε δίμηνο, προχωρούν σε διακανονισμό.
Η πλειονότητα εκείνων που ζητούν διακανονισμό είναι άνεργοι και επιχειρηματίες. Αλλά, όπως αναφέρει υπάλληλος της ΔΕΗ «υπάρχουν πελάτες που ρωτούν αν μπορούν να διακόψουν για ένα διάστημα την παροχή ρεύματος και με αυτό τον τρόπο να γλιτώσουν το τέλος ακίνητης περιουσίας».
Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ για να προχωρήσει σε διακοπή του ρεύματος σε πελάτη της πρέπει να λήξουν δύο λογαριασμοί. Στην περίπτωση, όμως, που συνεχίζουν να μένουν απλήρωτοι, επιδίδεται στον οφειλέτη εξώδικο, με το οποίο ενημερώνεται πως αν δεν πληρώσει το χρέος έναντι της Επιχείρησης εντός της προθεσμίας, που ορίζεται, θα καταγγελθεί το συμβόλαιο και θα ξηλωθεί ο μετρητής. Όταν κάποιος θελήσει να επανεγκαταστήσει τον μετρητή, θα πρέπει να τον ξαναπληρώσει και να προχωρήσει σε νέο συμβόλαιο.
fimotro