Στις τριάντα χιλιάδες φθάνουν μέχρι στιγμής οι αιτήσεις για συμμετοχή στο πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ΄ Οίκον»,
που παρέχει επιδοτήσεις, άτοκα ή χαμηλότοκα δάνεια για ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, ενώ η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 16 Μαίου.