Σελίδες

Thessaloniki video tour

12/4/11

Η ΑΔΕΔΥ εξετάζει 24ωρη απεργία για τις 11 Μαΐου

Σε 24ωρη απεργία, ενδεχομένως για τις 11 Μαΐου προσανατολίζεται η ΑΔΕΔΥ, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τη λήψη νέων μέτρων λιτότητας, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας της, Ηλίας Ηλιόπουλος, στο Reuters.

«Θα κατέβουμε σε 24ωρη απεργία το Μάιο για να διαμαρτυρηθούμε για τις πολιτικές λιτότητας της κυβέρνησης που επιβαρύνουν μόνο τους εργαζόμενους», τόνισε ο κ. Ηλιόπουλος.