Πόσο
καλά έχουμε γαλουχηθεί ώστε να πιστεύουμε πως η "δικαστική εξουσία"
είναι συνώνυμο της "δικαιοσύνης! Οι δυο έννοιες δεν θα μπορούσαν να
απέχουν περισσότερο η μια από την άλλη!
Αλλά
το προσπερνάμε. Γιατί έτσι μάθαμε. Και δεν διδαχθήκαμε να αμφισβητούμε
όσα μάθαμε! Υπάρχει πάντα λόγος που προσπερνάμε όμως όσα προσπερνάμε...
Θεωρούμε πολύ φυσιολογικό πως μια μόνο άποψη μπορεί να είναι σωστή και όλες οι άλλες να είναι εξ' ορισμού λάθος.
Θεωρούμε πολύ φυσιολογικό να δικάζουμε!
Εφόσον
το ίδιο κάνουμε και στον εαυτό μας, στα παιδιά μας, στον τρόπο που
αντιμετωπίζουμε τον κόσμο μας, σε κάθε μας σκέψη, σε κάθε μας κίνηση.
.jpg)


.jpg)
.jpg)






.jpg)




.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)





















