Σελίδες

Thessaloniki video tour

27/6/26

5 λόγοι που οι άνθρωποι αποτυγχάνουν και τι να κάνετε…!!!!

 


Γιατί κάποιοι πετυχαίνουν τους στόχους τους, ενώ άλλοι αποτυγχάνουν; Τις περισσότερες φορές οφείλεται στο ότι οι επιτυχημένοι άνθρωποι καταφέρνουν να ξεπεράσουν τα παρακάτω πέντε εμπόδια:

1. Κοινότυποι Στόχοι
Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι θέτουν στόχους, οραματίζονται ένα «πράγμα», όπως ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, ένα αντικείμενο (π.χ. ένα νέο αυτοκίνητο), ή ένα συγκεκριμένο επίτευγμα (όπως το γράψιμο ενός βιβλίου).

Δυστυχώς, τέτοιου είδους στόχοι δεν απευθύνονται στον πυρήνα του τι μας παρακινεί. Στην πραγματικότητα αυτό που αναζητούμε είναι τα θετικά συναισθήματα που θα μας διακατέχουν αν αποκτήσουμε ή καταφέρουμε τους παραπάνω στόχους.

Λύση: Αντί να οραματίζεστε ένα “πράγμα” ως στόχο, οραματιστείτε – με όλη τη δύναμη της φαντασίας σας – πώς θα αισθανθείτε όταν επιτευχθεί ο στόχος.

Πάρτε πίσω τη ζωή σας σε 10 βήματα…!!!!

 


O Tony Schwartz, συγγραφέας του πετυχημένου βιβλίου “Be Excellent at Anything“ και πρόεδρος και ιδρυτής της Energy Project, αναφέρει σε άρθρο του στο περιοδικό “Harvard Business Review”, 10 πρακτικές συμβουλές ώστε η ζωή μας να αποτελεί πηγή ικανοποίησης .

Η λίστα των συμβουλών ξεκινάει από τις πιο βασικές και θεμελιώδεις, και καταλήγει στο υψηλότερο επίπεδο.

1. Κοιμηθείτε επαρκώς κάθε βράδυ. Παρόλο που ο ύπνος είναι το πιο υποτιμημένο μέρος στη ζωή μας, εντούτοις μπορεί να βελτιώσει τα βιώματα μας κάθε στιγμή που είμαστε ξύπνοι. Αν κοιμάστε μόνο 6-6 ½ ώρες, τότε αρκεί μόλις μια ώρα επιπλέον ύπνος κάθε βράδυ ώστε να σας γεμίσει με περισσότερη σωματική ενέργεια, συναισθηματική δύναμη και διαύγεια σκέψης.

Πως μετριέται ο πλούτος ?

 


Κοιτάζοντας παλιά άλμπουμ από φωτογραφίες, όχι ότι έχω και πολλά, τις στιγμές προτιμούσα πάντα να τις αποθανατίζω στο μυαλό μου, παρατηρώ πόσα λίγα ηλιοβασιλέματα υπάρχουν. Ίσως να ψυχράνθηκα κάπως με το ηλιοβασίλεμα από τότε που είδα μπροστά του καμιά εκατοστή Γιαπωνέζους να τραβάνε σαν μανιακοί φωτογραφίες γελώντας όπως γελάνε τα παιδιά όταν βλέπουν ένα κλόουν στο τσίρκο. 

Ναι, ίσως κάπου εκεί μου κάθισε η ιδέα πως το “στημένο” ηλιοβασίλεμα ήταν ο κλόουν των “στημένων” ρομαντικών…

Δεν μου βγήκε σε κακό. Γιατί έψαξα μια άλλη στιγμή της ημέρας που να μπορώ να την απολαύσω ανενόχλητη. Κι έτσι μοιραία μπήκα σε ένα πολύ ιδιαίτερο κλαμπ που περικλείει μια μαγεία μοναδική, τόσο μοναδική, που τα μέλη δεν θέλουν οι υπόλοιποι να ξέρουν για να μην γίνουμε πολλοί.

Το ξημέρωμα. Τώρα πια, μετά από τόσα χρόνια που έχω μετρήσει το κόσμο να ξυπνάει αμέτρητες φορές, έχω κατανέμει στο πόσο πλούσιος είναι κάποιος από το αν έχει τη δυνατότητα να απολαμβάνει ένα ξημέρωμα ή όχι….

Σας προκαλούν εκνευρισμό τα γραμματικά λάθη των άλλων; Για διαβάστε αυτό…!!!!

 


Μήπως ανήκετε σ’ εκείνους οι οποίοι, κάθε φορά που ακούν ή βλέπουν ένα γραμματικό λάθος από κάποιον άλλο, δεν μπορούν να το “αφήσουν να περάσει”, αλλά σπεύδουν να το επισημάνουν και να διορθώσουν τον… εγκληματία που το έκανε;

Αν όντως σας ενοχλούν πολύ τα γραμματικά λάθη των άλλων, τότε, σύμφωνα με την επιστήμη, είστε γενικότερα λίγο… δύσκολοι χαρακτήρες.

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν διεξήγαγαν μελέτη με τίτλο “If You’re House Is Still Available, Send Me an Email” (σ.σ. το είδατε το λάθος;….) για να προσδιορίσουν το ποιοι είναι εκείνοι οι τύποι προσωπικότητας που είναι πιο “ευαίσθητοι” σε λάθη γραμματικής.

Αν νιώθεις ότι σε εκμεταλλεύονται μην ξεχνάς ότι εσύ το επιτρέπεις…!!!!

 


Οι άνθρωποι έχουν την τάση να επιβάλλονται, μερικές φορές δίχως να υπολογίζουν ότι όταν αυτό γίνεται ασταμάτητα πληγώνει και φέρνει τους άλλους σε δύσκολη θέση. Ίσως - εκ πρώτης όψεως - η επιβολή να μην αποσκοπεί στην εκμετάλλευση, ωστόσο συχνά καταλήγουν σε αυτή.

Είναι εύλογο να αναρωτηθούμε από πού πηγάζει αυτή η ανάγκη για κυριαρχία, εν τούτοις δεν είναι δύσκολο να εντοπίσουμε τα αν μη τι άλλο βιολογικά αίτια.

Το θέμα είναι ότι όντας άνθρωποι και κατέχοντας τη λογική είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε πότε φέρνουμε κάποιον συνάνθρωπό μας σε δύσκολη θέση και πότε τον εκμεταλλευόμαστε με τον ένα ή τον άλλον τρόπο.

26/6/26

20 Πράγματα που πρέπει να σταματήσετε να κάνετε στους άλλους…!!!!

 


Υπάρχει ένας βασικός παράγοντας που μπορεί να βλάψει τις σχέσεις σας αλλά και την προσπάθεια να τις εμβαθύνετε. Το στοιχείο αυτό είναι εσείς και η στάση σας! Αν επιθυμείτε ν’ αναπτύξετε και να διατηρήσετε υγιείς και θετικές σχέσεις στη ζωή σας, θα πρέπει να σταματήσετε κάποια πράγματα :

1. Σταματήστε να κατηγορείτε. 
 – Με το να κατηγορείτε τους άλλους δεν θα καταφέρετε τίποτα. Είτε θα αντιμετωπίστε τα προβλήματά σας, είτε αυτά θα καθορίσουν την ζωή σας. Η επιλογή είναι δική σας. Όταν κατηγορούμε τους άλλους για το τι περνάμε, μεταθέτουμε την ευθύνη και αρνούμαστε την δυνατότητα μας να ελέγχουμε εμείς την ζωή μας.

Ποτέ δεν είναι αργά να κάνουμε αυτό που πραγματικά επιθυμούμε…!!!!

 


Ποτέ δεν είναι πολύ αργά για να κάνετε αυτό που επιθυμείτε ή να γίνετε αυτό που πάντα θέλατε, ασχέτως της ηλικίας ή των συνθηκών μέσα στις οποίες ζείτε. Το πεπρωμένο σας δεν έχει ημερομηνία λήξης.

Ορισμένες φορές, η ζωή μπορεί να σας παρασύρει μακριά από τον αληθινό σας εαυτό κι εσείς να αρχίζετε να αμφιβάλλετε για το αν πια εκείνο που αγαπάτε ή που θέλετε να γίνετε είναι ακόμα πραγματοποιήσιμο. 

Καθώς μεγαλώνετε, μαθαίνετε και επηρεάζεστε από ανθρώπους που δεν σας γνωρίζουν τόσο καλά, όσο εσείς οι ίδιοι γνωρίζετε τον εαυτό σας. 

Οι πεποιθήσεις και οι συμβουλές που σας προσφέρουν στο δρόμο μπορεί να επηρεάσουν πλήρως τη ζωή και τις αποφάσεις σας, ειδικά αν είναι αρνητικές.

Τοξικοί άνθρωποι : βγάλτε τους από τη ζωή σας...!!!!

 


Παντού γύρω μας υπάρχουν άνθρωποι που ρουφάνε όλη τη θετική μας ενέργεια, προκειμένου να τροφοδοτήσουν την ακόρεστη πείνα τους για απαισιοδοξία, αρνητισμό και καταστροφή. Το αποτέλεσμα είναι να νιώθουμε μονίμως συναισθηματικά εξαντλημένοι. Αυτά τα «ψυχολογικά βαμπίρ» χαρακτηρίζονται συχνά από διαταραχές και έχουν την τάση να είναι:

– Άτομα αδιάκριτα, χωρίς όρια

– Άτομα με τάσεις υπερβολής που παρουσιάζουν κάτι ασήμαντο ως τραγικό

– Άτομα επικριτικά που βρίσκουν ελαττώματα στους πάντες και τα πάντα

– Άτομα που γκρινιάζουν συνεχώς που δεν ικανοποιούνται με τίποτα

– Άτομα αδιάλλακτα που δε συμφωνούν ποτέ με τους άλλους

– Άτομα απαιτητικά και επίμονα

– Άτομα αρνητικά και απαισιόδοξα

Αυτοί είναι οι 4 τρόποι με τους οποίους το σύμπαν στέλνει μηνύματα σε σένα συνέχεια…!!!!

 


Πολλές φορές στη ζωή χρειαζόμαστε την καθοδήγηση η οποία μας βοηθάει να ξεφύγουμε απο δύσκολες καταστάσεις, να πάρουμε σημαντικές αποφάσεις και να ακολουθούμε το ένστικτο και την διαίσθησή μας. 

Η καθοδήγηση αυτή μπορεί να έρθει με πολλές μορφές. Κάποιος φίλος, ένα σημαντικό πρόσωπο ακόμα και κάποιος άγνωστος ή και ένα ζώο μπορεί να δώσει την απάντηση σε εσωτερικά μας ερωτήματα.

Γενικότερα, το σύμπαν και η αιώνια πυγή ευφυίας έχει τον τρόπο να μας στέλνει τα σημάδια και τα μηνύματά της ώστε να μπορούμε να βρούμε το σωστό δρόμο στο μονοπάτι της ζωής. 

7 παράξενες ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να βρείτε το στόχο της ζωής σας ;

 


                                    
Ποιος είναι ο στόχος σας;
«Θα ήθελα να κάνω μια αλλαγή στη ζωή μου, αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς», «Θέλω να βάλω στόχους», «Ποιο είναι το νόημα της ζωής μου;» είναι μερικές από τις ερωτήσεις που μου κάνετε στα μηνύματα που μου στέλνετε στο e-mail μου και στο messenger.

Η απάντηση; Δεν υπάρχει μία και μοναδική σωστή απάντηση, καθένας βρίσκει το δικό του νόημα και τους δικούς του στόχους. 

Παρακάτω σας θέτω 7 ερωτήσεις, βασισμένες σε επιστημονικά δεδομένα, αλλά γραμμένες λίγο πιο ανάλαφρα, για να διερευνήσετε τι είναι τελικά αυτό που θέλετε στη ζωή σας….

1.ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ; ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΦΑΣ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ;

Η ερώτηση είναι ένας παραλληλισμός! Στη ζωή υπάρχουν πράγματα που δε μας αρέσουν: η αρνητική κριτική των άλλων, η απόρριψη, η αποτυχία, τα λάθη, η κοροϊδία, κάτι σαν ένα απαίσιο φαγητό, όχι για το στομάχι, αλλά για την ψυχή. Ναι, υπάρχουν πολλά στραβά και ανάποδα εκεί έξω. 

25/6/26

Το Matrix και η ζωή σου : Ζεις ένα όνειρο που συμφώνησες να παίξεις…!!!!


Τι είναι το ολόγραμμα; THE MATRIX
Φανταστείτε μία τηλεόραση, και όλο το εύρος της μπάντας, το οποίο αποτελείται από κανάλια, και κάθε κανάλι γίνεται εικόνες και ήχος μέσα από μηνύματα πληροφορίες δεδομένα που εκπέμπονται από μία πηγή.

Τα μηνύματα που δεχόμαστε μας δημιουργούν εκτός από την οπτική επαφή και άλλες αισθήσεις μα και συναισθήματα. Όλα αυτά μας επηρεάζουν, ώστε να αντιλαμβανόμαστε μια πραγματικότητα από κάτι που στην ουσία δεν υπάρχει, μιας που όλα είναι αποτέλεσμα μιας πηγής εκπεμπόμενων συχνοτήτων, σε ένα η περισσότερα κανάλια.

Έχουμε ξαναπεί, το ρητό που ισχύει ότι “όπως έξω έτσι και μέσα”

Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό, φανταστείτε ότι η τηλεόραση είναι ο τρισδιάστατος χώρος, και φυσικά ο δικός μας πλανήτης. Και όλα τα όντα και τα πάσης φύσεως που έχουν δημιουργηθεί, όπως επίσης ο αέρας το νερό η γη και η φωτιά, όπως τα ζώα τα πτηνά, και ούτω καθεξής, είναι οι εικόνες που προβάλλονται.

7 ενεργειακά κέντρα συνείδησης που θα οδηγήσουν τη ψυχή σου σε μία εντελώς νέα Διάσταση…!!!

 


Η Αμρίτα Γιόγκα είναι μια παραδοσιακή μορφή πνευματικής και σωματικής πρακτικής που σχεδιάστηκε ώστε να επιταχύνει την πνευματική ωριμότητα της ψυχής και να ενισχύσει τη φυσική κατάσταση του σώματος. Η χειραγώγηση των έμφυτων ενεργειακών κέντρων ή πεδίων που ονομάζονται τσάκρα, είναι ο τρόπος με τον οποίο οι γιόγκι επιτυγχάνουν την αναβάθμιση του πνευματικού τους επιπέδου.

Η τεχνική αυτή είναι ικανή να αφυπνίσει πρωτογενής ενεργειακές ζωτικές δυνάμεις οι οποίες υπάρχουν μέσα σε όλους μας.Στα σανσκριτικά αυτό ονομάζεται Πράνα

Και όταν το πράνα είναι αφυπνισμένο αυτό ονομάζεται Κουνταλίνι το οποίο μπορεί και απομακρύνει οποιαδήποτε μορφή αρνητικής ενέργειας από τα νεύρα.

Οι σημαντικότερες μάχες που κέρδισες, είναι αυτές που δεν ήξερε κανείς ότι τις δίνεις…!!!

 


Οι σημαντικότερες μάχες που κέρδισες, είναι αυτές που δεν ήξερε κανείς ότι τις δίνεις..

Είναι μερικές Δευτέρες, που δεν θες να έρθουν…

Είναι κι άλλες, που τις περιμένεις από την Κυριακή να έρθουν!!

Να έρθουν για να σε κάνουν να σαρώσεις τα πάντα… να τα ισοπεδώσεις… να τα ζήσεις και να τα βγάλεις μέσα από το σύστημά σου…

Δεν είναι εύκολες οι μάχες που έχεις να δώσεις… είναι όμως μάχες που θες να τις δώσεις… είτε για να ξεμπερδεύεις, είτε για να ξεκαθαρίσει το τοπίο…

Κάνε τις σκέψεις σου, την δύναμή σου…!!!

 


Κάνε τις σκέψεις σου, την δύναμή σου.
Πριν από πολλά χρόνια, σε μια εξαιρετικά δημοφιλή εκπομπή που ονομαζόταν «το πιο παράξενο μυστικό», ο Ερλ Νάιτινγκέιλ, δίδαξε πολλούς από εμάς ότι γινόμαστε εκείνο που σκεφτόμαστε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Οι σκέψεις σου καθορίζουν αν είσαι ισχυρός ή ανίσχυρος, αν είσαι χαρούμενος ή λυπημένος, επιτυχημένος ή όχι. Τα πάντα είναι σκέψεις που περιφέρεις μαζί σου.

Οι ευτυχισμένες σκέψεις δημιουργούν ευτυχισμένα κύτταρα. Η υγεία σου καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις σκέψεις που κάνεις. Σκέψου με πάθος ότι δεν θα αρπάξεις κρυολόγημα και το σώμα σου θα αντιδράσει σύμφωνα με τη σκέψη σου. 

Όταν χαθεί η επικοινωνία, χρειάζεται γενναιότητα για να πας παρακάτω…!!!

 


Είναι φορές που ενώ είμαι μέσα σ’ έναν κύκλο αγαπημένων ανθρώπων, αισθάνομαι ότι όλα αυτά τα οποία αναφέρονται δεν με αγγίζουν καθόλου. Είναι λέξεις, νοήματα, σκέψεις που δεν μπορώ ν’ακολουθήσω. 

Μια διαφορετική γλώσσα που μέχρι χθες μπορεί να μου ήταν οικεία αλλά σήμερα κάτι έχει αλλάξει. 

Δεν την καταλαβαίνω. Νιώθω ότι κάποιο λάθος έχει γίνει και θα πρέπει γρήγορα ν’αποδεσμευτώ κρατώντας την εικόνα που θέλω και όχι αυτή που πάει να σχηματιστεί παρά τη θέλησή μου.

Είναι αυτό το συναίσθημα, που θέλεις να σηκωθείς έτσι απλά και να φύγεις κλείνοντας νοερά την πόρτα σε ένα κεφάλαιο, σε μια χρονική περίοδο που ότι είχε να σου προφέρει το έχεις πάρει, το έχεις γευτεί και τώρα όλα αυτά θα πρέπει να τα κρατήσεις μέσα σου, να μετατραπούν σε εικόνες..., 

24/6/26

Ομαδική ή ατομική πνευματική εργασία ;

 


Η ομαδική δουλειά μπορεί να βοηθήσει το φως της παρουσίας σου να γίνει πιο έντονο. Μια ομάδα ανθρώπων που συγκεντρώνονται σε μια κατάσταση παρουσίας παράγει ένα συλλογικό ενεργειακό πεδίο μεγάλης έντασης. 

Δεν αυξάνει μόνο το βαθμό παρουσίας κάθε μέλους της ομάδας, αλλά βοηθάει επίσης να ελευθερωθεί η συλλογική ανθρώπινη συνειδητότητα από την κυριαρχία του νου. Αυτό θα κάνει την κατάσταση της παρουσίας όλο και περισσότερο προσβάσιμη σε άλλα άτομα.

Προσκόλληση...!!!

 


Πως παραιτείσαι από την προσκόλληση στα πράγματα; Μην το προσπαθήσεις ποτέ. Είναι αδύνατον. Η προσκόλληση στα πράγματα αποβάλλεται μόνη της όταν δεν επιδιώκεις πια να βρεις τον εαυτό σου σ’ αυτά. Στο μεταξύ έχε απλώς επίγνωση της προσκόλλησής σου στα πράγματα. 

Μερικές φορές μπορεί να μη γνωρίζεις ότι είσαι προσκολλημένος σε κάτι, δηλαδή ταυτισμένος μαζί του, μέχρι να το χάσεις ή να υπάρξει η απειλή της απώλειας. Αν τότε στενοχωρηθείς, αγχωθείς, κ.ο.κ., σημαίνει ότι είσαι προσκολλημένος. 

Αν έχεις επίγνωση ότι είσαι ταυτισμένος με κάτι, η ταύτιση δεν είναι πια ολοκληρωτική. «Είμαι η επίγνωση που έχει επίγνωση ότι υπάρχει προσκόλληση». Αυτή είναι η αρχή της μεταμόρφωσης της προσωπικότητας.
Eckhart Tolle – A new earth

Αυτό στο οποίο αντιστέκεσαι, θα εμφανίζεται μπροστά σου…!!!

 


Ο Καρλ Γκουστάβ Γιούνγκ ήταν ψυχοθεραπευτής και φιλόσοφος. Θεωρούσε ότι η νεύρωση και η κατάθλιψη είναι κατά βάθος μία προσπάθεια επέκτασης της συνειδητότητας. Μας αρέσει αυτή η άποψη.

Γι’ αυτό και μοιραζόμαστε μαζί σας τα αγαπημένα μας γνωμικά του!

1. Μην προσκολλιέσαι σε αυτό που φεύγει – μπορεί να χάσεις αυτό που έρχεται.

2. Ό,τι μας εκνευρίζει στους άλλους, μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τον εαυτό μας.

3. Αν είστε χαρισματικό άτομο, αυτό δεν σημαίνει ότι κερδίσατε κάτι. Σημαίνει ότι έχετε να προσφέρετε.

Τι είναι το MATRIX και πως εγκλωβίστηκαν οι ανθρώπινες ψυχές μέσα σε αυτό...!!!

 


ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ;

ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ;

Οι Άνθρωπος που είναι Φως και Ζωή όμοιος με τον Πατέρα, θέλοντας να συμμετάσχει στο σχέδιο του, στην κατανόηση της νέας διττής δημιουργίας που είναι αποτέλεσμα της ένωσης του Άγιου Λόγου με τα στοιχεία του σκότους από πυρ και πνεύμα, εισήλθε στον κύκλο που περικλείει τους επτά κύκλους της νέας διττής δημιουργίας από πυρ και πνεύμα.

Με την είσοδο του στον όγδοο κύκλο που περικλείει την νέα δημιουργία, από Φως που ήταν μετατράπηκε σε Νου της Αρμονίας, και μέσα στους επτά κύκλους από Ζωή μετατράπηκε σε ψυχές.

Να είσαι ευγνώμων αν έχεις στη ζωή σου ανθρώπους που αγαπούν και το δείχνουν…!!!

 


Δύο είναι οι κατηγορίες ανθρώπων που θα γνωρίσεις στην ζωή σου.

Εκείνοι που θα ανοίξουν τις σελίδες τους και θα σε αφήσουν να διαβάσεις και την τελευταία λέξη του βιβλίου τους και εκείνοι που θα σε αφήσουν απλά να τους ξεφυλλίσεις χωρίς να καταλάβεις την ουσία τους.

Εκείνοι που είναι ανοιχτά βιβλία δεν θα σε κάνουν ποτέ να αμφιβάλεις για εκείνους. Θα σου ανοίξουν την καρδιά τους, θα γελάσουν με την ψυχή τους, θα ανοίξουν το σπίτι τους και θα κάνουν τα πάντα για να το νιώσεις σαν δικό σου.

Είναι εκείνοι που ξέρεις πως μπορείς να ανοιχτείς, πως μπορείς να κλάψεις και να ξεσπάσεις. Είναι εκείνοι που θέλουμε δίπλα μας.

23/6/26

Σκέψου έξω από το κουτί…!!!

 


Οι περισσότεροι άνθρωποι, παρόλο που δεν το γνωρίζουν, κοιμούνται. Κοιμούνται όταν γεννήθηκαν, κοιμούνται όταν ζουν, κοιμούνται όταν παντρεύονται, κοιμούνται όταν μεγαλώνουν τα παιδιά τους, κοιμούνται όταν πεθαίνουν χωρίς να ξυπνήσουν ποτέ. 

Δεν θα φτάσουν ποτέ να κατανοήσουν την ομορφιά και το μεγαλείο που λέγεται ανθρώπινη ύπαρξη.

Η πιθανότητα αφύπνισης είναι αντιστρόφως ανάλογη με το πόση αλήθεια μπορείτε να συλλέξετε χωρίς να το βάλετε στα πόδια.

Η ζωή είναι μικρή. Μην αφήνεις τους άλλους να τη ζουν για σένα…!!!

 


Χτυπάς το χέρι στο τραπέζι και λες δυνατά τη γνώμη σου. Δεν την ψιθυρίζεις, δεν τη σκέφτεσαι όπως συνηθίζεις να κάνεις. Την ουρλιάζεις στα μούτρα του συνομιλητή σου. Νιώθεις πηχτούς, άσπρους αφρούς να σχηματίζονται στο στόμα σου. 

Τα αυτιά σου βουίζουν και η καρδιά σου πάει να σπάσει από την ένταση.Τώρα κάνω την επανάστασή μου, σκέφτεσαι κι αυτόματα νιώθεις περηφάνεια για σένα. 

Μόνο που αυτό δε θα κρατήσει για πολύ. Βλέπεις, η καταπίεση πάνω σου έχει γερές ρίζες. Κι όλες εκείνες οι ενοχές που για χρόνια στις ποτίζουν, έχουν θεριέψει κι έχουν κάμει κάτι ρίζες να, με το συμπάθειο. 

Ο καθένας έχει την προσωπική του ελευθερία και δεν μπορείς να του τη στερήσεις…!!!

 


Να έχεις απαιτήσεις μόνο από τον εαυτό σου.

Όχι από τους άλλους.

Οι άλλοι δε σου φταίνε.

Δε γίνεται να ελέγχεις τους ανθρώπους.

Ο καθένας έχει την προσωπική του ελευθερία και δεν μπορείς να του τη στερήσεις.

Το να φτιάξεις τον κόσμο σου κάνοντας τον να μοιάζει ουτοπικός απλά θα σου δημιουργήσει ψευδαισθήσεις και αργότερα θα έρθει η στιγμή που αυτός ο κόσμος θα γεμίσει συντρίμμια.

Η ζωή είναι ένας πόλεμος, με τον εαυτό μας να είναι ο πιο συχνός εχθρός…!!!

 


Η ζωή μπορεί να παρομοιαστεί σαν ένας πόλεμος. Ένας πόλεμος με πολλές μάχες, μικρές και μεγάλες με καταστάσεις κι ανθρώπους. Από κάποιες μάχες βγαίνουμε νικητές κι από άλλες χαμένοι και χρειάζεται ανασυγκρότηση για να προχωρήσουμε.

Οι εχθροί πολλοί, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Ξετρυπώνουν από παντού, σε ανύποπτο χρόνο για να μας ρίξουν κάτω, χρησιμοποιώντας τα όπλα τους. Ψέμα, υποκρισία, προδοσία, κοροϊδία κι ό,τι άλλο βρεθεί στο διάβα τους για να τη βγάλουν καθαροί ή για να πάρουν τη θέση μας. 

Κάποιοι στ’ αλήθεια καταφέρνουν να μας ξαφνιάσουν και κάποιοι είναι τόσο προβλέψιμοι όσο κι η γκρίνια της μάνας μας όταν αφήνουμε τα ρούχα στο πάτωμα.

Ο συμπαντικός προορισμός του ανθρώπου κατά τον Πλάτωνα…!!!

 


Οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν ότι κάθε άνθρωπος αποτελείται από το Νοητό (θεϊκό στοιχείο) και από την Ύλη. Το πρώτο, για λόγους που δεν είναι απαραίτητο να αναφερθούν εδώ, έπρεπε να αφυπνισθεί.

Η διαδικασία αυτή, αφύπνισης του εσωτερικού θείου, συμβολιζόταν μέσα από τα μυστήρια και τις τελετές της ανάστασης. Η αναγέννηση του Θείου ήταν πρωτίστως μία εσωτερική νίκη του ανθρώπου η οποία εξελισσόταν στην οδό που στο τέλος τον ένωνε με το Θείον.

22/6/26

Να βοηθάτε τους γύρω σας...!!!

 


Να βοηθατε τους γυρω σας! Η πιο σημαντικη πραξη ενος ανθρωπου ειναι να βοηθαει τους ανθρωπους γυρω του. Δεν χρειαζεται να κανεις την απιστευτη πραξη οι μικρες καθημερινες βοηθειες ειναι που μετραν και κανουν την διαφορα.

Ο καθενας μας εχει τον δικο του μοναδικο τροπο να βοηθησει. Πολλοι νιωθουν οτι δεν μπορουν προσφερουν σε καποιο σημαντικο βαθμο με αποτελεσμα να μη δινουν τις μικρες καθημερινες βοηθειες που μπορει πραγματικα να αλλαξουν και να βελτιωσουν την ημερα καποιου. 

Η κοινωνια μας σημερα προβαλλει καποιους διασημους ηθοποιους, γιατρους ή οργανωσεις οι οποιες βοηθουν προσφεροντας πολλα χρηματα η σωζωντας ζωες. 

Βρες το θάρρος να είσαι ο εαυτός σου κι όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι να είσαι…!!!

 


Πιθανόν έχετε ακούσει την έκφραση πως «να μαθαίνουμε από τα παιδιά και να κάνουμε μεγάλα όνειρα σαν αυτά». 

Το ζήτημα είναι αν είμαστε αρκετά δεκτικοί να λαμβάνουμε συμβουλές και να παίρνουμε μαθήματα από άλλους, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά που φαινομενικά δεν έχουν την εμπειρία και τις γνώσεις των μεγάλων. 

Μπορεί να ακούγεται παράδοξο, αλλά απαιτεί αρκετό θάρρος από την πλευρά των ενηλίκων – που μπορεί να είναι ευφυείς και μορφωμένοι – να παίρνουν μαθήματα ζωής από μικρά παιδιά, τα οποία αρχίζουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στη ζωή, αλλά απ’ την άλλη είναι τα πιο ευτυχισμένα στη γη.

Δεν χρειάζεται να μιλάς πολύ…!!!

 


Δεν χρειάζεται να μιλάς πολύ. Αρκετά φλυαρεί το μυαλό σου.
Να προσέχεις τι σου λέει, μπορεί να σε παραπλανήσει.

Και να μην αναλώνεσαι. Δεν έχεις να αποδείξεις τίποτα σε κανέναν, ούτε να τους αλλάξεις γνώμη. Πόσο μάλλον να σε αγαπήσουν για αυτό που είσαι και όχι για αυτό που θα ήθελαν. Δεν είναι ο ρόλος σου να τους πείσεις.

Άνοιξε την πύλη της διαίσθησής σου και δες! Ό,τι δεν σε κάνει να νιώθεις καλά, δεν υπάρχει και λόγος να βρίσκεται στην πραγματικότητά σου. Ό,τι δεν αγγίζει και τις έξι αισθήσεις σου (ναι, έξι), θα σε ρουφήξει.. απομακρύνσου.

Και να μην φοβάσαι, η μοναχικότητα είναι προτιμότερη από την ανούσια παρέα ανθρώπων που δεν σας συνδέει τίποτα – ή σχεδόν τίποτα.

Φεύγω. Που πάω; Π Α Ρ Α Κ Α Τ Ω…!!!

 


Έμαθα να φεύγω από όπου δε με εκτιμούν, κι ας μιλούν για εγωισμό. Εγώ το λέω απλά αξιοπρέπεια.

Από ανθρώπους που υποτιμούν το εγώ μου και ποδοπατούν τα αισθήματά μου.

Από εκείνους που αθέτησαν τις υποσχέσεις τους και βίασαν τη ψυχή μου αλύπητα.

Έμαθα να φεύγω από εκεί που δεν προσπάθησαν να με κρατήσουν.

Από ανθρώπους που δεν έδιναν τίποτα, γιατί είχαν μάθει μονάχα να παίρνουν.

Από εκείνους που με έκαναν να αμφιβάλω, να νιώθω ανασφαλής και να ακροβατώ σε έναν κυκεώνα ακαθόριστων σκέψεων.

21/6/26

Πώς οι αρνητικές σκέψεις σχετίζονται με τις ασθένειες…!!!

 


Για να καταλάβουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ιδιο­συγκρασία του ατόμου στην υγεία του, πρέπει να θυμηθούμε τη στενή σχέση ανάμεσα στο μυαλό και στο σώμα. Για κακή μας τύχη, το 17ο αιώνα ο διάσημος Γάλλος φι­λόσοφος Ρενέ Ντεκάρτ, ο οποίος απαρίθμησε τους κανό­νες απόκτησης της γνώσης - παρατήρηση, ανάλυση και σύνθεση - κι έκανε γνωστή τη φράση : 

«Σκέπτομαι, άρα υπάρχω», υποστήριξε πως υπάρχει σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στο άυλο κι αφηρημένο μυαλό και στο σώμα από σάρκα και οστά.

Στον έκτο στοχασμό του έργου του Στο­χασμοί (1641) ο Ντεκάρτ υποστήριξε ότι το μυαλό και το σώμα δημιουργήθηκαν από το Θεό ως ξεχωριστες κι ανεξάρτητες οντότητες. Η παράξενη αυτή ιδέα πήγε τη μελέτη της σχέσης μυαλού και σώματος τουλάχιστον δια­κόσια χρόνια πίσω.

Έχω δύο εαυτούς ! Ο ένας θέλει και ο άλλος φοβάται…!!!

 


Πιστεύω ότι οι πιο πολλοί άνθρωποι έχουν βρεθεί σε μία θέση που ένιωθαν το ένα μέρος να τους τραβάει από την μια μεριά και το άλλο από την άλλη. Από τη μια να θέλουν αλλά από την άλλη να φοβούνται. 

Αυτό μέσα μας για τον ασυνείδητο νου σημαίνει σχίσμα. Ή αλλιώς διάσπαση. 

Σημαίνει ότι δεν μπορεί να δουλεύει ολοκληρωμένα και ότι όσο και να θέλεις, σπας τη δύναμη σου. Γιατί αν για παράδειγμα, σε τραβάει από το ένα χέρι ένας άνθρωπός και ένας άλλος από το άλλο, τότε που θα πας; Ακόμα και αν κερδίσει ο ένας από τους δύο, η δυναμική σου θα έχει πέσει.

Αυτοθεραπεία με Αυτεπίγνωση - Γνώθι Σαυτόν…!!!

 


Η αυτοθεραπεία και η βοήθεια της αυτεπίγνωσης. Πως το υπαρξιακά αυτάρκες άτομο θεραπεύεται από το “μέσα” του, αγνοώντας τα εξωτερικά αίτια;

Η ικανότητα επιλογής ενός εσωτερικά υπαρξιακά αυτάρκες ατόμου, βασίζεται στα όσα προσδοκά από τον εαυτό του. Η Αυτοθεραπεία του συνεπώς μοιάζει να είναι πολύ πιο πιθανή με το να κυριαρχήσει στη εσωτερική συμπεριφορά του και στην περαιτέρω πορεία του, που θα ακολουθήσει στη ζωή. 

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν περιεργάζονται ιδιαίτερα την αυτεπίγνωσή τους. Ωστόσο, το «γνώθι σ’ αυτόν» είναι μια απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορούμε να γίνουμε ευτυχισμένοι, υγιείς και δυνατοί.

Ο άνθρωπος με την όμορφη ψυχή, δεν χρειάζεται καθρέφτη για να δει την ομορφιά του…!!!

 


Ο άνθρωπος δεν χρειάζεται καθρέφτη για να δει την ομορφιά του.

Η ομορφιά του αντανακλάται στα μάτια όσων τον εκτιμούν.

Δεν χρειάζεται ούτε ακριβά ρούχα, ούτε μακιγιάζ για να ομορφύνει.

Όλη η ομορφιά του κρύβεται στην ψυχή, στην καρδιά και το μυαλό του.

Ούτε τα όμορφα μάτια, ούτε το αψεγάδιαστο πρόσωπο, ούτε το καλλίγραμμο σώμα μπορούν να νικήσουν την λάμψη της φωτεινής ψυχής, του δυνατού μυαλού και της ζεστής καρδιάς. 

Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ και σημάδια ότι είναι κοντά…!!!

 


Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ και τα σημάδια του: Δείτα 6 σημάδια ότι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι κοντά σας. Με σύμβολα και όνειρα, μας κάνει αισθητή την παρουσία του ο αρχάγγελος των θαυμάτων.

Ένας από τους πιο φημισμένους και θαυμαστούς Αρχαγγέλους, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι η πιο ισχυρή δύναμη προστασίας. Είναι ο αρχηγός των Αγγέλων και ο παλαίμαχος κάθε αρνητικότητας και κακής θέλησης, που επηρεάζει την ανθρωπότητα. 

Είναι επίσης ο μοναδικός Άγγελος που αναφέρεται ονομαστικά και στα τρία ιερά κείμενα του θρησκευτικού κόσμου.

Με τόσο κύρος και δύναμη, πολλοί εκπλήσσονται όταν μαθαίνουν ότι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ επικοινωνεί επίσης άμεσα μαζί μας. 

20/6/26

Η διττή φύση των ενοχών…!!!

 


Ενοχές, ένα γνώριμο συναίσθημα για τον καθένα μας. Η σύγκρουση του καλού και του κακού παιδιού που συνυπάρχουν μέσα μας. 

Η ενοχή αναπτύσσεται κατά την περίοδο της παιδικής ηλικίας (3-5 έτη) από τα "μη" και τα "πρέπει" που επιβάλλονται από τους γονείς. Εμπλουτίζεται από τις απαιτήσεις μιας πολύ απαιτητικής μητέρας και την αυστηρότητα και τα όρια του πατέρα. 

Η έννοια του "κακού" που η κάθε θρησκεία διδάσκει στα μέλη της επίσης συντελεί στην ανάπτυξη των ενοχών.

Η βαρύνουσα επίδραση των ενοχών στη ζωή μας είναι όταν βρισκόμαστε στη φάση κάποιων σοβαρών αποφάσεων ή και αλλαγών οι οποίες μπορεί να αντίκεινται στα πιστεύω της οικογένειας. 

Θυμός : Πώς να τον μειώσω και να τον σταματήσω τελείως φυσικά, για να μην κάνω κακό στην ψυχολογια μου και στην ψυχολογια των άλλων…!!!

 


Μπορεί πολλοί να μην το αντιλαμβάνονται, αλλά ο θυμός είναι ένα ιδιαίτερα τοξικό συναίσθημα για την ψυχολογία μας.

Ο θυμός μπορεί να προκαλέσει τόσο πολύ πόνο, τόσο εσωτερικά σε μας τους ίδιους, όσο και στις σχέσεις μας, καθώς και ευρύτερα στην κοινωνία μας όταν εξαπλώνεται.

Το συναίσθημα που βιώνουμε ως «θυμό», είναι μια σειρά από γεγονότα στην ψυχολογία μας, όπου είναι σχεδιασμένα για να μας κάνουν να χειριστούμε πιθανούς κινδύνους, απειλές ή πόνους.

Μόλις εμφανιστεί η απειλή αυτή, απαντάμε ενστικτωδώς μαχόμενοι ενάντια σε αυτή με θυμό. 

Είναι πολύ εύκολο για τα άτομα που δεν είναι συνειδητά να τους καταλαμβάνει εύκολα ο θυμός και να μην μπορούνε να τον ελέγξουν με απροσδόκητες συνέπειες, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους άλλους γύρω τους.

Η τούρτα και οι προσδοκίες…!!!

 


Σύμφωνα με το λεξικό, προσδοκία είναι η αναμονή ή η ελπίδα ότι θα συμβεί κάτι καλό. Αν αναλύσουμε τις λέξεις αρχικά θα δούμε πως όταν έχω μια προσδοκία, αναμένω να συμβεί κάτι συγκεκριμένο. Ίσως να ελπίζω στην αρχή να συμβεί, σαν επιθυμία.

Έχουμε λοιπόν μια επιθυμία για κάτι, θέλουμε να την ισχυροποιήσουμε οπότε, της δίνουμε περισσότερες πληροφορίες, την κάνουμε συγκεκριμένη, ορίζουμε τι θέλουμε να συμβεί και πολλές φορές και με ποιόν τρόπο θα συμβεί. 

Για να αντέξουμε την αναμονή της προσδοκίας δημιουργούμε στο μυαλό μας λογικές σκέψεις σε συνάρτηση, έτσι ώστε να έχει περισσότερες πιθανότητες να συμβεί η προσδοκία μας.

Το Εγώ είναι το ασφαλές σας σπίτι, η Ψυχή είναι ο απέραντος χώρος έξω από αυτό…!!!

 


"Δεν εγκαταλείπετε την προ­σκόλληση έτσι ώστε να σας συμβεί κάτι καλό. Την εγκαταλεί­πετε έτσι ώστε το καλύτερο κομμάτι σας, η ψυχή σας, να μπο­ρέσει να ενωθεί μαζί σας"

Φαντα­στείτε πως κάποτε ζούσατε σε ένα μικρό, στενόχωρο σπίτι. Έχετε συνηθίσει τόσο πολύ σε αυτόν τον κλειστοφοβικό χώρο που σχεδόν ποτέ δεν βγαίνετε έξω. 

Κι όμως, υπάρχουν κάποιες στιγμές ανεμελιάς κατά τις οποίες σκέφτεστε πως θα ήταν ωραία αν μπορούσατε να ζήσετε σε έναν πιο ευρύχωρο κόσμο. Έτσι, ανοίγετε την πόρτα και καθώς βγαίνετε έξω αντικρίζετε ένα απέραντο τοπίο, γεμάτο φως, που απλώνεται στο άπειρο προς όλες τις κατευθύνσεις.

Σκέφτεστε πως εδώ είναι η χαρά και η αγάπη. Εδώ είναι η αληθινή πληρότητα. Περιπλανιέστε έξω, θέλοντας να μείνετε για πάντα σ’ αυτή τη χώρα του φωτός. Κι όμως, μετά από λίγο σας κουράζει όλη αυτή η αγάπη και η χαρά. 

Αν η αγάπη και η ελευθερία είναι τα δυο φτερά της Ψυχής, η ταπεινότητα είναι η φορεσιά της…!!!

 


Ταπεινότητα είναι η ευγένεια της ψυχής και όποιος την έχει αποδέχεται τους άλλους χωρίς να τους κρίνει, επιτρέποντας τους να είναι ο εαυτός τους.

Είναι η μεγαλοψυχία της ψυχής να μην συγκρίνει και να μην συγκρίνεται ξέροντας ότι ακόμα και το ψέμα, μπορεί να εκφράζει μια αλήθεια που ο άλλος, δεν είναι ακόμα έτοιμος να αντικρίσει.

Ο πραγματικά ταπεινός ξέρει ότι ο καθένας από μας είναι μια αντανάκλαση του θεϊκού πνεύματος και ότι όλοι έχουμε μέσα μας την θεϊκή σπίθα η οποία μας ενώνει. 

19/6/26

Σε αυτή τη ζωή, σας αξίζει να είστε ευτυχισμένοι…!!!

 


Αν δεν ενδιαφερθείτε εσείς οι ίδιοι για την ευτυχία και ευεξία σας τότε μην περιμένετε να το κάνουν οι άλλοι για εσάς· αντιθέτως, θα μπορούν να σας χειραγωγήσουν πιο εύκολα. Γι΄αυτό το λόγο θα πρέπει να υπερασπίζεστε με τόλμη ό,τι πολυτιμότερο έχετε.

Σε αυτή τη ζωή, σας αξίζει να είστε ευτυχισμένοι και για να το πετύχετε αυτό δεν χρειάζεται να πραγματοποιήσετε όλα τα όνειρά σας. 

Μπορείτε να είστε ικανοποιημένοι με ό,τι έχετε και με γαλήνη και προθυμία να αποδέχεστε τα πολλά καλά πράγματα που έρχονται στο δρόμο σας.

5 Συμβιβασμοί που δεν πρέπει να κάνεις…!!!

 


Η σύγχρονη πρακτική – και η yoga - διδάσκει την ευελιξία και την διπλωματία.

Στις σχέσεις, στην δουλειά ,στις φιλίες! Αν κάτω από όλα αυτά όμως δεν υπάρχει δύναμη και αποφασιστικότητα σύντομα θα βρεις τον εαυτό σου έρμαιο των πρέπει και των θέλω άλλων ανθρώπων.

Αν δεν γίνεις εσύ ο πιο ένθερμος υποστηρικτής των επιδιώξεων σου και των ονείρων σου ποιος θα το κάνει;

Καλές οι δημόσιες σχέσεις αλλά ο μόνος που θα καταλήξει με σύνδρομο εξουθένωσης αν δεν αρχίσεις να προστατεύεις τον εαυτό σου είσαι εσύ.

Μην δαιμονοποιείς το σκύλο άνθρωπε. Όταν σε γνώρισε έγινε φονιάς…!!!

 


Ο σοφός λαός, λέει πως το παιδί σου και το σκυλί σου, όπως το μάθεις θα γίνει.

Κοιτάω από την μια τα παιδιά μου κι από την άλλη τα σκυλιά και προσπαθώ να φέρω την εικόνα, αυτή τη φρικιαστική εικόνα της Κοζάνης μπροστά στα μάτια μου.

Ερωτήματα; Δεκάδες που μάλλον θα μείνουν αναπάντητα.

Τι να σου απαντήσει μια μάνα που έχει χάσει το παιδί της με αυτό το φρικτό τρόπο;

Τι να σου πει;

Αν πρόσεχε το παιδί της;

Φυσικά και το πρόσεχε.

Οι άνθρωποι σπάνια τολμούν να τολμήσουν…!!!

 


Όταν ο άνθρωπος τολμάει, η ζωή τον ανταμείβει πάντα. Οι λύσεις εμφανίζονται με μαγικό τρόπο. Γιατί η τόλμη, βάζει τη στατική ενέργεια, σε κίνηση.

Τολμώ σημαίνει υπερβαίνω.
Τολμώ σημαίνει επιτρέπω.

Τολμώ σημαίνει διακινδυνεύω.
Τολμώ σημαίνει εκτίθεμαι.

Τολμώ δε σημαίνει δε φοβάμαι, αλλά ότι παίρνω από το χέρι το φόβο μου και προχωρούμε μαζί παρέα.

Τολμώ σημαίνει μπαίνω στη φωτιά των φόβων μου κι εμπιστεύομαι τη Σοφία της Αβεβαιότητας.

Μήπως φοβάστε να κοιτάξετε τον εαυτό σας κατάματα ;

 


Ένας Ιταλός ψυχολόγος, ο Giovanni Caputo, από το Πανεπιστήμιο Urbino της Ιταλίας, έκανε ένα πείραμα στα πλαίσια του οποίου οι συμμετέχοντες κοιτάζονταν στα μάτια, για 10 λεπτά, σε ένα μισοσκότεινο δωμάτιο.

Τι είδαν; Πολλοί από αυτούς ομολόγησαν πως είδαν τέρατα.

Ειδικότερα, οι 20 συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν σε ένα δωμάτιο με χαμηλό φωτισμό κρατώντας ένα μέτρο απόσταση μεταξύ τους, καθήμενοι σε καρέκλες. 

Ο φωτισμός του δωματίου ήταν χαμηλός, τόσο όσο έπρεπε για να διακρίνονται τα χαρακτηριστικά των προσώπων που κοιτούσαν. Ο χρόνος που είχε οριστεί ήταν τα 10 λεπτά.

18/6/26

 

Πώς να έρθω σε επαφή με τα συναισθήματα μου…!!!

Συναισθήματα είναι όλα όσα νοιώθω. Χαρά, λύπη, ευτυχία, δυστυχία, στεναχώρια, θλίψη, θυμός, ευχαρίστηση, αγανάκτηση, είναι μερικά από τα πιο “διάσημα”.

Το να τα νοιώθω είναι αναπόφευκτο. Έτσι είμαστε φτιαγμένοι, αυτό είναι το φυσιολογικό. Το να είμαι σε επαφή με αυτό που κάθε φορά νοιώθω είναι το ζητούμενο. Να μπορώ να αναγνωρίζω, να αποδέχομαι και να διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου.

Οι άνθρωποι σπάνια τολμούν να τολμήσουν…!!!

 


Όταν ο άνθρωπος τολμάει, η ζωή τον ανταμείβει πάντα. Οι λύσεις εμφανίζονται με μαγικό τρόπο. Γιατί η τόλμη, βάζει τη στατική ενέργεια, σε κίνηση.

Τολμώ σημαίνει υπερβαίνω.
Τολμώ σημαίνει επιτρέπω.

Τολμώ σημαίνει διακινδυνεύω.
Τολμώ σημαίνει εκτίθεμαι.

Τολμώ δε σημαίνει δε φοβάμαι, αλλά ότι παίρνω από το χέρι το φόβο μου και προχωρούμε μαζί παρέα.

Μήπως φοβάστε να κοιτάξετε τον εαυτό σας κατάματα ;

 


Ένας Ιταλός ψυχολόγος, ο Giovanni Caputo, από το Πανεπιστήμιο Urbino της Ιταλίας, έκανε ένα πείραμα στα πλαίσια του οποίου οι συμμετέχοντες κοιτάζονταν στα μάτια, για 10 λεπτά, σε ένα μισοσκότεινο δωμάτιο.

Τι είδαν; Πολλοί από αυτούς ομολόγησαν πως είδαν τέρατα.

Ειδικότερα, οι 20 συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν σε ένα δωμάτιο με χαμηλό φωτισμό κρατώντας ένα μέτρο απόσταση μεταξύ τους, καθήμενοι σε καρέκλες. 

Ο φωτισμός του δωματίου ήταν χαμηλός, τόσο όσο έπρεπε για να διακρίνονται τα χαρακτηριστικά των προσώπων που κοιτούσαν. Ο χρόνος που είχε οριστεί ήταν τα 10 λεπτά.

Οι άνθρωποι ξεχνάνε μαμά…!!

 


Οι άνθρωποι ξεχνάνε μαμά
Ότι και αν κάνεις γι’ αυτούς,
Όσο και αν τους σταθείς
24ωρο να σαι πάντα εκεί
Αυτοί ξεχνάνε…

Δε με προετοίμασες γι’ αυτό,
Δε μου χτισες τείχη και άμυνες
Παρά με βοήθησες να τα γκρεμίσω όλα,
Για να δώσω ότι έχω απλόχερα
Να μάθω να τους δέχομαι όπως είναι..

Οι άνθρωποι όμως ξεχνάνε μαμά…
Δεν έχουν τα ίδια μετρά και σταθμά
Δε δίνουν, μόνο παίρνουν

Να μάθεις να φεύγεις, πριν ξεπουλήσεις την ζωή σου…!!!

 


Στην εποχή της τόσης ποικιλίας αλλά και του συμβιβασμού υπερτερεί το δεύτερο. Για έναν από τους δύο έστω. Εκπτώσεις λοιπόν και αγοράζεις μανιωδώς μισό τιμής, κάτω του κόστους ότι βρεις σε ξεπούλημα, απλά για να γεμίσεις τη ”ντουλάπα”.

Με πράγματα που μπορεί και να μη χρειάζεσαι. Τι μπορεί δηλαδή, τα περισσότερα αν όχι όλα είναι άχρηστα. Τι να γίνει όμως που αυτά βρήκες; Που μπορεί να πληρούσαν 2 από τα 5-10 που ήθελες αλλά αυτά βρέθηκαν μπροστά σου; 

Και αφού το πήρες απρόθυμα απόφαση ότι το 10 στα 10 δεν υπάρχει ή εσύ δε θα το βρεις, «ξεπουλάς». Από το τίποτα καλό και το 2. Καλά είμαστε. Και κάπως έτσι μένεις εγκλωβισμένος.