Σελίδες

Thessaloniki video tour

24/12/22

Ένα «εγωιστικό μανιφέστο» : 20 τρόποι να αγαπώ τον εαυτό μου…!!!!

 


Αναζητώ αδιάκοπα την εσωτερική μου αλήθεια και την υπηρετώ.

– Ξεκαθαρίζω τις ανάγκες μου, τις επικοινωνώ με σαφήνεια και τις ικανοποιώ όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες και ο σεβασμός προς τους άλλους.

– Διατηρώ την αυτονομία μου, την ανεξαρτησία μου και την μη προσκόλληση σε ανθρώπους, καταστάσεις, πράγματα.

– Βάζω όρια στις σχέσεις μου. Ξεκαθαρίζω στους οικείους μου τι θέλω και τι δεν θέλω, τι ανέχομαι και τι όχι, τι περιμένω και τι μπορούν να περιμένουν από εμένα.

– Βάζω όρια στον εαυτό μου για να μην θυσιάσω τις αξίες μου και να μην βλάψω εμένα ή άλλους. Σέβομαι τις επιθυμίες μου, τις παρορμήσεις μου και τα πάθη μου αλλά και τα διατηρώ υπό έλεγχο.

– Αποδέχομαι όλα τα συναισθήματά μου, ακόμα και τα πιο δυσάρεστα, αναγνωρίζω τον σκοπό τους και τα διαχειρίζομαι συνετά και αποτελεσματικά.

– Αποδέχομαι το παρελθόν μου και τα λάθη μου και μαθαίνω από αυτά προς αποφυγή επανάληψης.

– Αποδέχομαι τη διαφορετικότητά μου και τις επιπτώσεις της.

– Αποδέχομαι ό,τι ανεπιθύμητο μου συμβαίνει και προσπαθώ να βελτιωθώ σε ό,τι σχετίζεται με τις δικές μου ευθύνες σε αυτό.

– Αποδέχομαι τη σκοτεινή μου όψη και τη διαχειρίζομαι συνειδητά.

– Επιτρέπω στον εαυτό μου να νιώσει αδύναμος, να ζητήσει και να δεχθεί βοήθειες, να λάβει ό,τι χρειάζεται για να συνέλθει, να ξεμπλοκάρει, να δυναμώσει, να αποκατασταθεί, να εξελιχθεί.

– Φροντίζω το σώμα μου και την υγεία μου καθημερινά.

– Δεν σπαταλάω τον χρόνο μου, την ενέργειά μου, τις ικανότητές μου, σε ανθρώπους, σχέσεις, καταστάσεις, δραστηριότητες που με πισωγυρίζουν, που με αλλοιώνουν, που με εγκλωβίζουν, που με βλάπτουν.

– Δίνω και προσφέρω μέχρι εκεί που μπορώ και αξίζει τον κόπο.

– Σχετίζομαι στενά μόνο με ανθρώπους αξιόλογους. Που η συναναστροφή μαζί τους προσφέρει και σε μένα και σε αυτούς, που προσθέτει και δεν αφαιρεί, που δημιουργεί και δεν καταστρέφει.

– Διατηρώ έναν υγιή εγωισμό χωρίς να υποτιμώ, να υποβιβάζω, να απαξιώνω, να πληγώνω ή να εκμεταλλεύομαι τους άλλους.

– Αναγνωρίζω, εκτιμώ και απολαμβάνω τα επιτεύγματά μου, την εξέλιξή μου, την επιβεβαίωση των ικανοτήτων μου, αλλά και δεν επαναπαύομαι.

– Απολαμβάνω τη ζωή και ό,τι καλό μου δίνει με όλες μου τις αισθήσεις.

– Νιώθω ευγνωμοσύνη καθημερινά για ό,τι μου συμβαίνει, καλό ή κακό και μαθαίνω από αυτό.

– Φροντίζω να γίνομαι όλο και καλύτερος, αλλά σε σχέση με αυτό που είμαι, όχι σε σύγκριση με τους άλλους.