Σελίδες

Thessaloniki video tour

21/8/22

Θετικές δηλώσεις 21 ημερών....!!!!

 


Διαβάστε φωναχτά για ν' ακούσει το σώμα! 

Μια φορά το πρωί όταν ξυπνάτε και μία το βράδυ πριν κοιμηθείτε! 

Σε είκοσι μία μέρες έρχεται η αλλαγή! 

Μόνο καλό βρίσκεται εμπρός μου 

Κάθε μέρα, με κάθε τρόπο, είμαι όλο και καλύτερη 

Είμαι γεμάτη με θεϊκό φως και δημιουργική ενέργεια 

Είμαι μετασχηματιστής αγάπης. Οτιδήποτε πέφτει στην αντίληψη μου το μετασχηματίζω σε αγάπη 

Αγαπώ τη Ζωή και η Ζωή με αγαπά 

Είμαι ο δημιουργός της ζωής μου και τώρα δημιουργώ τη ζωή μου όπως ακριβώς τη θέλω. 

Το φως μέσα μου δημιουργεί θαύματα στη ζωή μου αυτή τη στιγμή 

Ο Θεός λειτουργεί μέσα από μένα τώρα 

Είμαι πλημμυρισμένη με θεϊκή εύνοια , θεϊκή καλοτυχία και θεϊκή ευλογία 

Έχω θεϊκή καλοτυχία, έχω θεϊκή εύνοια, έχω θεϊκή ευλογία 

Κάνω θαύματα με το φως μέσα μου 

Η θεϊκή αγάπη λειτουργεί μέσα μου για να δημιουργήσω αυτό που θέλω, αυτή τη στιγμή. 

Ο Θεός μέσα μου δημιουργεί θαύματα στη ζωή μου κάθε στιγμή 

Το φως του Θεού με περιβάλλει, η αγάπη του Θεού με τυλίγει, η δύναμη του θεού ρέει μέσα μου . Όπου κι αν βρίσκομαι ο Θεός είναι μαζί μου και όλα είναι καλά. 

Έχω πάντα ότι μου χρειάζεται για να απολαμβάνω τη κάθε μου στιγμή 

Είμαι ένας άνθρωπος που αγαπά και αγαπιέται 

Έχω όλη την αγάπη που χρειάζομαι μέσα στη δική μου καρδιά 

Είμαι η ακτινοβόλα έκφραση του Θεού 

Έχω τώρα ξεπεράσει όλα τα αρρωστημένα πρότυπα 

Είμαι τώρα γεμάτη ακτινοβόλα υγεία και ενεργητικότητα 

Είμαι δυναμική γεμάτη ζωντάνια 

Είμαι σε απόλυτη αρμονία με το σύμπαν 

Δέχομαι τώρα την τέλεια υγεία 

Αγαπώ και εκτιμώ το σώμα μου 

Τιμώ το σώμα μου και το φροντίζω καλά 

Έχω τώρα ένα υπέροχο καινούριο σώμα 

Ακτινοβολώ αγάπη και η ζωή μου γεμίζει αγάπη 

Τώρα αλλάζω γιατί αξίζω το καλύτερο 

Είμαι γεμάτη υγεία 

Είμαι γεμάτη αφθονία 

Είμαι γεμάτη αγάπη 

Αγαπώ κάθε κύτταρο του σώματος μου 

Το σώμα μου τώρα θεραπεύεται. Παραμερίζω το νου μου και αφήνω την ευφυΐα του σώματος μου να κάνει το θεραπευτικό της έργο 

Ο πιο σύντομος δρόμος για την υγεία είναι να γεμίζω το νου μου με ευχάριστες σκέψεις 

Επιτρέπω στον εαυτό μου να αλλάξει 

Απελευθερώνω όλο το δράμα από τη ζωή μου και τώρα εισπράττω ενέργεια από τη γαλήνη 

Περιβάλλομαι από ένα σύμπαν αγάπης 

Περιβάλλομαι από καλούς συνεργάτες 

Περιβάλλομαι από ανθρώπους που με εκτιμούν 

Έχω πάντα τη καλύτερη δουλειά 

Στέλνω αγάπη σε κάθε άτομο και κατάσταση 

Αγαπώ τον εαυτό μου και συγχωρώ τον εαυτό μου 

Το εισόδημα μου διαρκώς αυξάνεται 

Ευημερώ όπου κι αν στραφώ 

Είμαι η εξατομίκευση της αφθονίας του Θεού 

Η Θεική μου συνειδητότητα, ΟΝΤΑΣ ΠΗΓΗ ΑΦΘΟΝΙΑΣ`, ΕΙΝΑΙ η δική μου πηγή αφθονίας 

Είμαι η ενέργεια της νίκης και του θριάμβου 

Τώρα είμαι σε θέση να πετύχω ΤΑ ΠΑΝΤΑ χάρη στο Πνεύμα του Θεού που ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 

Υπάρχει ένα Θεϊκό Σχέδιο αληθινής επιτυχίας για μένα, γι αυτό που ήρθα να κάνω. Είμαι έτοιμη και πρόθυμη να ολοκληρώσω την αποστολή μου 

Έχω συνειδητή επίγνωση της αληθινής επιτυχίας, η οποία λαμβάνει χώρα μέσα στη Θεϊκή μου συνειδητότητα. Όπως μέσα έτσι κι έξω 

Εγώ ο εσωτερικός Ιερός Εαυτός, έχω έρθει να ζήσω μια ζωή με περισσότερη αφθονία 

Αναγνωρίζοντας τη πραγματική μου αξία, ξεχειλίζω από αγάπη και ευμάρεια, βλέπω αφθονία παντού 

Εκπέμπω την αφθονία του Θεϊκού μου Εαυτού 

Εκπέμπω τη πληρότητα του Θεϊκού μου Εαυτού 

Δηλώνω την ενότητα μου με την αληθινή επιτυχία 

Δηλώνω την ενότητα μου με την πλουσιοπάροχη αφθονία 

Δηλώνω την ενότητα μου με τη δημιουργική σοφία 

Σήμερα υπηρετώ το Πνεύμα και όχι το εγώ μου 

Η ζωή μου και ο κόσμος μου διαμορφώνονται από τη δική μου συνειδητότητα, από τη κατάσταση του Είναι μου