Σελίδες

Thessaloniki video tour

30/1/22

Απλά κρατήστε την ανάσα σας...!!!!

 


Ο Δάσκαλος στεκόταν ώρα αμίλητος μπροστά στους μαθητές του. Κάποια στιγμή έσπασε την σιωπή του και ρώτησε:

«Εάν για κάποιον λόγο σας καταδίκαζαν σε ισόβια φυλάκιση και γνωρίζατε ότι θα ζήσετε το υπόλοιπο της ζωής σας στη φυλακή, τι θα κάνατε;»

Μια ξαφνική βουβαμάρα εξαπλώθηκε από την περίεργη ερώτηση του δασκάλου. Μετά από λίγη σκέψη, κάποιοι μαθητές είπαν :

«Θα αυτοκτονούσα»,

«Δεν θα ήθελα τη ζωή μου»

και οι υπόλοιποι φάνηκαν να συμφωνούν μαζί τους.

«Πολύ ωραία», είπε ο δάσκαλος και απευθυνόμενος σε έναν από τους μαθητές που μίλησε φωναχτά, τον ρώτησε «Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί θα αυτοκτονούσατε;»

«Φυσικά», είπε ο μαθητής και συνέχισε με θέρμη «Δεν μπορώ να αντέξω να μην βλέπω την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τον σκύλο μου, να μην κάνω τα χόμπι μου, η ζωή μου δεν θα είχε κανένα νόημα».

«Συμφωνείτε;» ρώτησε ο δάσκαλος τους υπόλοιπους μαθητές. Και η συντριπτική πλειοψηφία φάνηκε να τάσσεται ξεκάθαρα υπέρ αυτής της άποψης.

«Πολύ ωραία», είπε ο δάσκαλος και συνέχισε «Τώρα ας κάνουμε μια απλή άσκηση. Θα κάνετε ακριβώς αυτό που θα σας πω. Αφού κλείσετε τα μάτια σας πάρτε μια βαθιά εισπνοή και περιμένετε μέχρι να σας πω εγώ να εκπνεύσετε».

Οι μαθητές έκλεισαν τα μάτια τους και πήραν μια βαθιά εισπνοή περιμένοντας την επόμενη οδηγία από τον δάσκαλο.. Όμως η ώρα περνούσε και ο δάσκαλος δεν έδινε καμία άλλη οδηγία. Κάποιοι άρχισαν να νιώθουν άβολα και μετά από δευτερόλεπτα άρχισαν να αισθάνονται δυσφορία. 

Ο ένας μετά τον άλλον άνοιξαν τα μάτια τους και πήραν μια βαθιά ανάσα. Σε λιγότερο από ένα λεπτό , όλοι οι μαθητές είχαν ανοίξει τα μάτια τους και κοιτούσαν αποσβολωμένοι τον δάσκαλο.

Ο δάσκαλος απευθύνθηκε στον μαθητή που είχε μιλήσει πιο πριν:

«Καθώς περιμένατε να πάρετε την επόμενη ανάσα σας, σκεφτήκατε την οικογένειά σας, τους φίλους σας, τον σκύλο σας ή τα χόμπι σας;».

«Όχι», απάντησε ο μαθητής, «Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν η επόμενη ανάσα μου».

Οι υπόλοιποι φοιτητές φάνηκαν επίσης να συμφωνούν μαζί του.

Ο δάσκαλος στράφηκε προς όλους και είπε

«Βλέπετε, είναι εύκολο να πιστεύουμε ότι η ζωή είναι οι φίλοι, η οικογένεια, τα χόμπι, οι σύντροφοί μας. Όμως η ζωή είναι πέρα από όλα αυτά. Η ζωή δεν εξαρτάται από αυτά που είναι έξω από εμάς. Η ζωή είναι μια εσωτερική διεργασία. 

Όταν λοιπόν θα συναντήσετε δυσκολίες εκεί έξω και αρχίσετε να σκέφτεστε «Η ζωή μου δεν έχει νόημα», απλά πάρτε μια βαθιά ανάσα και κρατήστε την όσο μπορείτε. Με αυτόν τον τρόπο θα υπενθυμίζετε στον εαυτό σας την πραγματική αξία της ζωής και ότι αξίζει να αγωνιστείτε και να κάνετε το καλύτερο δυνατό υπό όλες τις συνθήκες.
 lovepeaceangelhapiness.blogspot.com