Του Γιάννη Σκουφή
Στην περίπτωση μιας πλάγιας σύγκρουσης το ενδεχόμενο να χτυπήσουν μεταξύ τους ο οδηγός με το συνοδηγό είναι ιδιαίτερα αυξημένο, όπως αυξημένος είναι και ο κίνδυνος τραυματισμού τους.
Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθεί αυτή η περίπτωση οι μηχανικοί της Hyundai εξέλιξαν έναν καινούργιο αερόσακο, η παρουσία του οποίου θα αυξάνει το συνολικό αριθμό τους στους 10. Ο ενδιάμεσος όσων κάθονται μπροστά ή μεσαίος αερόσακος λοιπόν τοποθετείται στη δεξιά πλευρά του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται όχι μόνο αν το κάθισμα του συνοδηγού είναι κατειλημμένο αλλά πάντα. Προκειμένου να προσφέρει επιπλέον προστασία σε όποιον κάθεται πίσω από το τιμόνι.