Σελίδες

Thessaloniki video tour

11/8/11

"Έβαλαν στο γύψο" το λιμάνι της Θεσσαλονίκης


Καράβι δεν φεύγει φέτος από τη Θεσσαλονίκη για τα νησιά του Αιγαίου. Ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Διονύσης Ψωμιάδης, εκφράζει τη δυσαρέσκειά του με επιστολή προς τον Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής...

Στην επιστολή του ο κ. Ψωμιάδης υπογραμμίζει ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συντάσσεται στην προσπάθεια του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρη Χαλκιώτη, «για επαναδρομολογήσεις πλοίων που θα λύσει μερικώς το πρόβλημα», αλλά ταυτόχρονα εκφράζει τη δυσαρέσκεια της προς την κυβέρνηση για «τη μηδενική σχεδόν σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου και ιδίως Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, Κρήτη».
Ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης επισημαίνει ότι «κάθε χρόνο και χειρότερα είναι τα πράγματα στο θέμα αυτό, με τη φετινή χρονιά να μη φεύγει καράβι από τη Θεσσαλονίκη! Ιδιαίτερα μάλιστα στην εποχή της οικονομικής κρίσης, που η ανάπτυξη και δη η τουριστική αποτελεί βασική ελπίδα για διέξοδο, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Θεσσαλονίκη να παραμένει άγονη και έρημη γραμμή».

Η επιστολή
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Διονύση Ψωμιάδη έχει ως εξής:
"Έλαβα την αλληλογραφία σας με τις ακτοπλοϊκές εταιρίες σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του βορειοανατολικού Αιγαίου με τη βόρειο Ελλάδα.
Ασφαλώς συντασσόμαστε στην προσπάθειά σας για επαναδρομολογήσεις πλοίων που θα λύσει μερικώς το πρόβλημα, ωστόσο με την ευκαιρία αυτή επισημαίνουμε τη μηδενική σχεδόν σύνδεση του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου και ιδίως Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, Κρήτη και εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας προς την κυβέρνηση.
Δυστυχώς, κάθε χρόνο και χειρότερα είναι τα πράγματα στο θέμα αυτό, με τη φετινή χρονιά να μη φεύγει καράβι από τη Θεσσαλονίκη! Φυσικά το γεγονός είναι απαράδεκτο και δεν τιμά την κεντρική κυβέρνηση, η οποία εδώ και χρόνια μιλά για περιφερειακή ανάπτυξη. Ιδιαίτερα μάλιστα στην εποχή της οικονομικής κρίσης, που η ανάπτυξη και δη η τουριστική αποτελεί βασική ελπίδα για διέξοδο, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο η Θεσσαλονίκη να παραμένει άγονη και έρημη γραμμή.
Ελπίζουμε, όχι μόνο εμείς οι βορειοελλαδίτες αλλά και οι νησιώτες, να λύσετε επιτέλους το πρόβλημα, αν και διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση για την ανάπτυξη ακτοπλοϊκών συνδέσεων (αλλά και γενικότερα) από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης". 
thestival