Σελίδες

Thessaloniki video tour

18/6/18

Κάνουν οι βασιλείς μόνοι τους τα ψώνια του σούπερ μάρκετ;




Πριν μερικούς μήνες, ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την εγκυμονούσα τότε Κέιτ Μίντλεντον...
να φορτώνει το αυτοκίνητό της με τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, έχοντας βέβαια στο πλάι της έναν από τους σωματοφύλακές της. Παλαιότερα κάτι ανάλογο είχε συμβεί και με την πριγκίπισσα Νταϊάνα.

Κάπως έτσι μάς γεννήθηκε λοιπόν και εμάς η απορία: «Οι βασιλείς κάνουν μόνοι τους τα ψώνια του σούπερ μάρκετ;». Την απάντηση έδωσε η Marlene Koenig, δημιουργός του Royal Musings blog, η οποία έχει εντρυφήσει σε ό,τι σχετίζεται με την βασιλική οικογένεια.


«Ειλικρινά αμφιβάλλω ότι ο Πρίγκιπας της Ουαλίας και η Δούκισσα της Κορνουάλης πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ, σίγουρα όχι η Βασίλισσα, καθώς οι οικιακοί βοηθοί φροντίζουν για τα ψώνια – και φαντάζομαι ότι τα περισσότερα παραδίδονται στο σπίτι τους», λέει. Ωστόσο, τα νεότερα μέλη της οικογένειας, όπως ο Πρίγκιπας Χάρι και ο Πρίγκιπας Ουίλιαμ, μπορεί να κάνουν guest εμφανίσεις σε κάποιο τοπικό μαγαζί. «Αμφιβάλλω ότι η Κέιτ κάνει τα εβδομαδιαία ψώνια, καθώς έχει προσωπικό που ασχολείται με αυτά. Πιστεύω όμως ότι η Δούκισσα του Κέιμπριτζ, η οποία έχει ζήσει στο μη βασιλικό κόσμο, έχει ενεργό ρόλο στο τι τρώει η οικογένειά της», εξηγεί η blogger. Πηγαίνει στα μαγαζιά ελάχιστες φορές για λόγους ασφαλείας, προσθέτει η Koenig.


Ενώ η ίδια παίρνει το παλτό -και τον σωματοφύλακα- της και πάει για ψώνια, ο γαμπρός της συνήθως προσπαθεί να είναι όσο το δυνατό πιο incognito γίνεται κατά τις περιπλανήσεις του. Γι’ αυτό και συχνά φορά γυαλιά ηλίου και καπέλα, όπως σημειώνει η Koenig. Έτσι εξηγείται πώς ο Χάρι κάνει μόνος του όλα του τα ψώνια χωρίς κανείς να τον καταλάβει. «Ο κόσμος θα εντυπωσιαζόταν από τη φυσιολογική ζωή που εγώ και ο Ουίλιαμ κάνουμε», λέει σε συνέντευξή του. «Μερικές φορές όταν πηγαίνω στον πάγκο των κρεάτων στο σούπερ μάρκετ της περιοχής μου, ανησυχώ ότι κάποιος θα με βγάλει φωτογραφία. Είμαι αποφασισμένος όμως να έχω μια σχετικά φυσιολογική ζωή, και εάν είμαι τυχερός αρκετά και κάνω παιδιά, θέλω να έχουν και αυτά μια φυσιολογική ζωή», εξηγεί. «Ακόμα και βασιλιάς να ήμουν, θα έκανα μόνος μου τα ψώνια μου», συνεχίζει. Αναρωτιόμαστε τι γνώμη έχει η Δούκισσα του Σάσεξ, Μέγκαν Μαρκλ, για όλα αυτά και αν θα δούμε και την ίδια να κάνει πού και πού τα ψώνια της, όπως η Κέιτ Μίντλεντον…