Σελίδες

Thessaloniki video tour

16/4/18

Μαρία Μπακοδήμου – Φώτης Σεργουλόπουλος: Φίλοι ή εχθροί; Όλη η αλήθεια για το πώς είναι η σχέση τους σήμερα




Πολλά έχουν γραφτεί και άλλα τόσα έχουν ακουστεί για τις σχέσεις της Μαρίας Μπακοδήμου και...
του Φώτη Σεργουλόπουλου. Το άλλοτε τηλεοπτικό δίδυμο έχει τραβήξει χωριστούς επαγγελματικούς δρόμους, αλλά παραμένει άγνωστο αν συνεχίζουν να έχουν μεταξύ τους καλές σχέσεις ή έχουν “ψυχραθεί”… Η Μαρία Μπακοδήμου μιλά στο People και τον Μαρίνο Βυθούλκα και αποκαλύπτει την αλήθεια.

«Με τον Φώτη, αν και είχαν γραφτεί διάφορες ανακρίβειες για τη σχέση μας, είμαστε καλά. Έχουμε ζήσει μια ζωή μαζί. Έχει βαφτίσει τον Άρη, το μικρότερο γιο μου, κι εγώ τον Γιώργο. Ήμασταν οικογένεια και εξακολουθούμε να είμαστε. Το γεγονός πως δεν συνεργαζόμαστε αυτή τη στιγμή δεν αλλάζει στο παραμικρό τη σχέση μας» ξεκαθαρίζει η Μαρία Μπακοδήμου.

Ποια ήταν η γνώμη του για την ανάληψη της παρουσίασης του Power of Love;

«Δεν το συζητήσαμε ιδιαίτερα πριν ξεκινήσει, καθώς όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Καταφέραμε να συναντηθούμε, αν και βιαστικά, ένα από τα μετρημένα Σαββατοκύριακα που ήρθα στην Αθήνα. Είδα τον Φώτη και είπαμε τα νέα μας. Αν είχε να μου πει πως κάτι δεν του αρέσει, θα μου το έλεγε. Δεν μου είπε, όμως, κάτι».

Θα την ξαναδούμε άραγε με τον Φώτη τηλεοπτικά ή αυτός ο κύκλος του διδύμου Φώτης – Μαρία έκλεισε;

«Ο κύκλος έκλεισε, αλλά μπορεί να ανοίξει ένας άλλος» μου λέει χαμογελώντας. Στην τελευταία σεζόν του ΦΜ Live στην ομάδα της εκπομπής βρέθηκε για τρεις μόλις μήνες η Άννα Μαρία Βέλλη, η οποία σε πρόσφατη συνέντευξή της δήλωσε χαρακτηριστικά: «Έμαθα πως θα φύγω χωρίς να μου το πουν οι παρουσιαστές. Δεν με χαιρέτησαν καν». Έχοντας την Μαρία απέναντί μου, της ζητώ να μου κάνει ένα σχόλιο. «Δεν θέλω να τοποθετηθώ σε αυτό. Θα σου πω μόνο πως εμείς την επιλέξαμε για να είναι μαζί μας. Δεν την έφερε ούτε μας την επέβαλε κάποιος. Όταν κάποιος είναι επιλογή σου, τον εκτιμάς και τον βάζεις σε μια θέση, όλο αυτό είναι κάτι καλό. Γιατί, λοιπόν, μένει με το κακό, ότι αυτό τελείωσε;» λέει χωρίς να θέλει να επεκταθεί σε περαιτέρω λεπτομέρειες.