Σελίδες

Thessaloniki video tour

19/4/18

72χρονη γιαγιά παντρεμένη με 19χρονο δηλώνει ότι βρήκε την αληθινή αγάπη




Mια 72χρονη γυναίκα ισχυρίζεται ότι βρήκε τον έρωτα στο πρόσωπο ενός 19χρονου άντρα, ο οποίος υποστηρίζει ότι ποτέ δεν του άρεσαν οι νεαρότερες γυναίκες...
Η Αλμέντα Ερέλ ερωτεύθηκε τον άντρα της, Γκάρι Χάρντγουικ σε ένα πάρτι γενεθλίων. Μετά από 2 εβδομάδες ραντεβού ο Γκάρι ζήτησε από την Αλμέντα να τον παντρευτεί παρά τα 53 χρόνια που τους χωρίζουν.


Ο Γκάρι που είναι πιο νέος από τα εγγόνια της 72χρονης χαρακτηρίζει τον εαυτό του «πολύ ώριμο για την ηλικία του.» Ο 19χρονος μόλις είχε χωρίσει από μια άτυχη σχέση με μια 77χρονη. Το ζευγάρι που είναι παντρεμένο εδώ και 2 χρόνια αναφέρει ότι είναι ακόμα πιο ευτυχισμένο από ποτέ. Ωστόσο, παραδέχονται ότι δεν έχουν αποδεχτεί όλοι την σχέση τους. Δείτε το βίντεο
«Αν αγαπάς κάποιον, η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός. Είμαι πολύ ευτυχισμένη στον γάμο μου εδώ και 2 χρόνια και έχω βρει την αδελφή ψυχή μου. Μόλις τον είδα τον ερωτεύθηκε», ανέφερε η 72χρονη.

«Το πρώτο πράγμα που με προσέλκυσε στην Αλμέντα ήταν τα πανέμορφα μπλε μάτια της. Είναι πάντα γελαστή και επικοινωνιακή. Η χημεία μας είναι απίθανη. Όλα πάνω της μου τράβηξαν την προσοχή από την πρώτη μέρα που την γνώρισα», ανέφερε ο 19χρονος. «Δεν νιώθω ότι χάνω κάτι από την ζωή μου επειδή είμαι παντρεμένος με την Αλμέντα», ανέφερε ο 19χρονος. «Ποτέ δεν μου άρεσαν οι νεότερες γυναίκες. Ακόμα και όταν ήμουν 13 και 14 μου άρεσαν οι μεγαλύτερες γυναίκες. Όταν το είπα στην γιαγιά μου που με μεγάλωσε δεν ήξερα πως θα το πάρει, αλλά μας αποδέχτηκε», ανέφερε ο Γκάρι.

«Πολλοί άνθρωποι περιμένουν πολλά χρόνια για να παντρευτούν και όλοι έχουν διαφορετικές απόψεις για τους γάμους που γίνονται γρήγορα. Την πρώτη φορά που κάναμε έρωτα ήταν την πρώτη νύχτα του γάμου μας. Ήταν καταπληκτική εμπειρία. Υπήρχε μια βαθιά σύνδεση ανάμεσά μας», ανέφερε ο 19χρονος. Το ζευγάρι παραδέχεται ότι πολλοί διαφωνούν με την σχέση τους και κυρίως το γιος της Αλμέντα που σταμάτησε να της μιλάει μετά τον γάμο της. «Τον αποκάλεσα παππού μια φορά και ήταν πολύ αστείο.
Πιο πολύ τον βλέπω σαν φίλο παρά σαν παππού. Βέβαια, η γιαγιά μου είναι ευτυχισμένη», ανέφερε ο Άαρον, ένα από τα εγγόνια της 72χρονης. Ένα από τα κοινά ενδιαφέροντα του ζευγαριού είναι το Υoutube στο οποίο ανεβάζουν βίντεο για την αγάπη τους. Η Αλμέντα είναι σίγουρη ότι θα ζήσει με τον Γκάρι για το υπόλοιπο της ζωής της. H Aλμέντα ανέφερε ότι όταν γνώρισε τον Γκάρι σε ηλικία 17 ετών προσπαθούσε να ξεπεράσει τον θάνατο του άντρα της και ενός από τους γιους της. «Ήμουν 43 χρόνια παντρεμένη με τον άντρα μου και όταν πέθανε από διαβήτη μετά από 7 μήνες νοσηλείας ένιωσα πολύ μόνη μου», ανέφερε η 72χρονη