Σελίδες

Thessaloniki video tour

16/10/17

Δύο πολύ διαφορετικές σκέψεις πάνω στη φωτογραφία ενός πολύ ακατάστατου σαλονιού




Αυτοκινητάκια στο πάτωμα, αρκουδάκια πεταμένα από δω κι από κει, άπλυτα στον καναπέ και ένα βομβαρδισμένο σαλόνι...
εκεί πέφτει το μάτι μας κοιτάζοντας αυτή τη φωτογραφία που τράβηξε μία μαμά δύο παιδιών στο σπίτι της. Αυτό βλέπει, αρχικά, και η ίδια. Κάνει, όμως, το λάθος να εστιάσει στην ακαταστασία και να νιώσει τύψεις... Μετά, όμως, καταλαβαίνει ότι αυτό είναι που κάνει την οικογένειά της ευτυχισμένη. Δείτε τι έχει να μας πει, λοιπόν, η Lacey Ane, σύμφωνα με ανάρτησή της στο Instagram.
Κάθομαι εδώ κι έχω δύο διαφορετικές σκέψεις για την ίδια φωτογραφία.
1.  Είμαι εξαντλημένη. Έχω κουραστεί τόσο πολύ που δεν ούτε τη δύναμη να ζητήσω από κάποιον να μαζέψει αυτό το χάος, ούτε καν από τον εαυτό μου. Είμαι απαίσια νοικοκυρά. Νιώθω χαμένη. Νιώθω ότι έχω χάσει το κουράγιο μου. Νιώθω ντροπιασμένη. Θέλω να κοιμηθώ. Είμαι εξαντλημένη.
2. Όσο γράφω, το μεγάλο μου παιδί πλένει τα πιάτα και το μικρό μου παίζει ήσυχα με τ’ αυτοκινητάκια του δίπλα στα πόδια μου. Είναι ευτυχισμένα. Κάνω ένα διάλειμμα και κάθομαι. Τα παιδιά μου είναι ευτυχισμένα και νιώθουν ότι τα αγαπάμε. Αυτή η φωτογραφία δείχνει ότι διασκεδάζουμε σ’ αυτό το σπίτι, ότι έχουμε δουλειές, ότι είμαστε πολυάσχολοι και ότι τα παιδιά μας μαθαίνουν τη ζωή.
Γιατί βάζουμε τόση πίεση στον εαυτό μας; Νομίζω ότι εμείς το κάνουμε περισσότερο παρά η κοινωνία. Στο μυαλό μας, προσπαθούμε να είμαστε τέλειες σύζυγοι, μητέρες, κόρες, φίλες και υπάλληλοι. Σήμερα θα κάνω ένα διάλειμμα. Σήμερα θα κάνω μπάνιο.»