Σελίδες

Thessaloniki video tour

12/10/17

Ποια ζώδια λατρεύουν να... αποτυγχάνουν;




Αν αποτύχω, δεν χάλασε ο κόσμος. Θα ξαναπροσπαθήσω. Ξανά και ξανά και ξανά. Κι...
όσες φορές φάω τη σκόνη μου, τόσες θα τη φτύσω και θα το πάρω πάλι από την αρχή. Κάθε αποτυχία κι ένα μάθημα. Κάθε μάθημα κι ένα σκαλοπάτι πιο κοντά στην επιτυχία.

Ένα είναι το μέλημα μου: να μην χάσω το στόχο από τα μάτια μου και να μην ξεθωριάσει ο ενθουσιασμός μου. Γιατί ωραία η θεωρία, αλλά αν μια μέρα πέσω και το βρω άσκοπο να ξανασηκωθώ, τότε όλοι οι κόποι μου κι οι θυσίες μου, πήγαν χαμένα.

Ο Ταύρος, διαθέτει την υπομονή και το πείσμα, ο Σκορπιός τη λύσσα και τη μανία, ο Καρκίνος την τρελή επιμονή κι ο Αιγόκερως την αστείρευτη φιλοδοξία κι αντοχή, για να μην αποτύχουν ποτέ σε ότι έχουν βάλει στο μυαλό τους να επιτύχουν! Είναι ζώδια με υπομονή, αντοχή, πείσμα, αυτοπειθαρχία, αντέχουν τις στερήσεις και κοιτούν πάντα το στόχο τους στα μάτια, όσο μακρινός κι αν είναι…