Σελίδες

Thessaloniki video tour

21/9/17

Madonna: «Είμαι ο κακός μπάτσος, εκείνος που λέει ‘όχι’»




H star φωτογραφήθηκε για το People με τα τέσσερα υιοθετημένα παιδιά της και μίλησε για το ταξίδι της μητρότητας, αλλά και τις δυσκολίες...
που αντιμετώπισε στην αρχή, όταν αποφάσισε να υιοθετήσει το 2008 τον David. Όταν ρωτούν τη Madonna αν πρόκειται να υιοθετήσει ξανά, εκείνη απαντά πως «ποτέ δεν λέω ποτέ, για τίποτε, αλλά είμαι γεμάτη, κυρίως με τα μεγαλύτερα παιδιά μου αυτή τη στιγμή».

Η Lourdes είναι στον τελευταίο χρόνο στο κολέγιο, ο Rocco ζει κυρίως με τον πατέρα του στο Λονδίνο, αφού το πρώην ζεύγος συμφώνησε – μετά το πρωτοσέλιδο περί μάχης για την επιμέλεια. «Είχα μια αστεία θεωρία πως, όταν τα παιδιά σου μεγαλώνουν, μαθαίνουν να προσέχουν τον εαυτό τους και έτσι όλα γίνονται ευκολότερα» λέει. «Αλλά, για την ακρίβεια, όσο πιο πολύ μεγαλώνουν τόσο πιο ανταγωνιστικό γίνεται, επειδή πλέον γίνονται ενήλικες και χρειάζονται πραγματική καθοδήγηση». Η σταρ παραδέχεται μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ως μητέρα που μοιράζεται την κηδεμονία. «Είμαι η υπεύθυνη! Είμαι το αφεντικό!» λέει γελώντας. «Η Lola έχει άλλον πατέρα από τον Rocco και έχω τέσσερα υιοθετημένα παιδιά, οπότε υπάρχουν πολλές εξωτερικές επιρροές. Προσπαθώ να μεταδίδω την ίδια σοφία και αγάπη στον καθένα. Είμαι ο κακός μπάτσος. Εκείνος που λέει “όχι”» και προσθέτει πως ο David και η Mercy δεν έχουν κινητά ακόμη (αν και «οι φίλοι τους έχουν»). «Δέχομαι αυτό το ρόλο. Δεν είμαι ο δημοφιλής γονιός».
Παρ’ όλα αυτά, είναι ο υπερήφανος. «Το μεγαλύτερο επίτευγμα της ζωής μου είναι να είμαι η μητέρα που δεν γνώρισα» έγραψε η Madonna στη Γιορτή της Μητέρας το Μάιο. Όπως οι περισσότερες μαμάδες, το Instagram της είναι γεμάτο φωτογραφίες των παιδιών της. Η πρόσφατη καμπάνια μόδας της Lourdes, ο Rocco να ζωγραφίζει, ο David στο γήπεδο ποδοσφαίρου (η Madonna με την οικογένειά της θα πάνε στην Πορτογαλία, όπου εκείνος θα γραφτεί σε ποδοσφαιρική ακαδημία), η Mercy με τα μετάλλια στη γυμναστική και αστείες φωτογραφίες με τις δίδυμες. Μόνο όταν τελειώνει η συνέντευξη, η σούπερ μαμά δείχνει κάτι από το διάσημο εαυτό της. Της ζητάω selfie, η Madonna βγάζει το iPhone της και λέει με χαμόγελο: «Strike a pose». Η Mambo διατάζει!