Σελίδες

Thessaloniki video tour

10/6/17

«Zήτω οι τρίχες στην πλάτη!» - Ένας άντρας εξομολογείται τον εφιάλτη της ανεπιθύμητης τριχοφυΐας [photos]




Στην αρχή του καλοκαιριού αγόραζα διάφορα μπλουζάκια χωρίς μανίκι, ελπίζοντας ότι θα μπορέσω να τα φορέσω και να εντυπωσιάσω όπου μπορέσω. Αλλά παρά την...
ισχυρή μου θέληση, σπάνια μπόρεσα να βγω από το σπίτι φορώντας τα, γράφει ένας δημοσιογράφος του σάιτ Slate και εξομολογείται από τι υπέφερε τόσα χρόνια.

«Κι αυτό εξαιτίας ενός κόμπλεξ που κρατούσα ως σήμερα κρυφό και πρόκειται για τον προσωπικό μου εφιάλτη από την ηλικία των 13 ετών: έχω τρίχες στην πλάτη.

Αλλά από σήμερα, το λέω ανοιχτά και δυνατά, αρνούμαι πια να ντρέπομαι.
Επί χρόνια προσπάθησα να κρατήσω τους ώμους μου και την πλάτη μου μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα. Οταν ήμουν έφηβος έκρυβα το πρόβλημά μου σε σωληνάρια αποτριχωτικής κρέμας. Οταν είστε 14 ετών και γεμάτος κόμπλεξ το να σας καίει μια κρέμα την πλάτη δεν είναι τίποτα προκειμένου να αυτοεπιβεβαιωθείτε.
Στο Πανεπιστήμιο δοκίμασα το ζεστό κερί, μια βραστή καταστροφή που έρχεται από τα έγκατα της γης και ορκίστηκα να μην ξαναδοκιμάσω. Ονειρευόμουν να κάνω λέιζερ, αλλά η μέθοδος απαιτεί έναν συνδιασμό πλούτου, απόγνωσης και μαζοχισμού που ποτέ δεν μπόρεσα να κατακτήσω.

Αλλά γιατί οι τρίχες στην πλάτη μου προκαλούν τόσο τρόμο; Η απάντηση είναι εύκολη: γιατί προκαλούν τρόμο στην πλειοψηφία των ανθρώπων.
Στο θέμα τρίχες, από τα γεννητικά όργανα ως τις μασχάλες, περνώντας από τις γάμπες και το πρόσωπο, η πλάτη είναι το μόνο ταμπού που δεν διαθέτει και πολλούς εθελοντές. Ακόμη και οι ομοφυλόφιλοι αγαπούν σήμερα τα τριχωτά μπούστα, τις παχιές γενιάδες και τις τρίχες γενικώς. Αλλά τις τρίχες της πλάτης δεν τις συγχωρούν. Στα μπλογκ ομορφιάς και στα σάιτ για το fitness, η δαιμονοποίηση της τρίχας στην πλάτη είναι συνολική. Το περιοδικό GQ το είπε κατηγορηματικά: «Οι τρίχες στην πλάτη δεν είναι ποτέ σέξι».

Ομοφυλόφιλοι και ετερόφιλοι, όλοι, μα όλοι, θεωρούν την τριχοφυία της πλάτης, πραγματικά απαράδεκτη.

Αυτή η κατάσταση είναι ενοχλητική και παράξενη. Δεν υπάρχει κάτι βρώμικο ή απεχθές στις τρίχες της πλάτης και κανένας λόγος δεν μπορεί να δικαιολογήσει την παγκόσμια απέχθεια.
Αυτό δεν ίσχυε πάντα. Σας θυμίζω ότι στη δεκαετία του 1970 ο Τζέημς Μποντ, τον οποίο ενσάρκωνε ο Ρότζερ Μουρ, μπορούσε άριστα να δείχνει την τριχωτή του πλάτη στην κάμερα σε μια σκηνή σεξ παρακαλώ! Και μάλιστα σε πρώτο πλάνο! Και χωρίς να χάσει τίποτα από το σεξ απήλ του.



Αλλά φαίνεται ότι όλοι οι θεατές αυτής της ταινίας υπέστησαν τέτοια πλύση εγκεφάλου που έφτασαν να περιφρονούν την παραμικρή τρίχα που σκάει λίγο κάτω από το σβέρκο.
Σήμερα οι περισσότεροι σταρ του κινηματογράφου είναι άτριχοι σαν μωρά, ακόμη και όταν έχουν στέρνο body-builder. Ακόμη και τα σύγχρονα είδωλά μας, όπως ο Jake Gyllenhaal ή ο Jon Hamm, κατάφεραν να είναι αρκετά τριχωτοί με πλάτη και ώμους εντελώς άτριχους.

Πρόκειται σίγουρα για μια χολυγουντιανή συνωμοσία σε συνεργασία με τα περιοδικά μόδας για να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι ο συνδυασμός τριχωτό στήθος-άτριχη πλάτη είναι ένα εντελώς φυσιολογικό πράγμα.
Μην το πιστεύετε. Έκανα μια έρευνα στους φίλους και συναδέλφους μου στο Slate.com και οι περισσότεροι που είχαν την κατάρα να έχουν πολλές τρίχες στο στήθος εμφανίζουν το ίδιο σύμπτωμα και στην πλάτη.



Και η τραγωδία είναι ότι οι περισσότεροι νιώθουν την ίδια ντροπή που ένιωθα κι εγώ και την απέκρυβα. Ενας συνάδελφος του Slate μου εξομολογήθηκε ότι είχε τέτοιο κόμπλεξ με την τριχωτή πλάτη του όταν ήταν έφηβος που δεν πήγαινε ποτέ στην πισίνα χωρίς μπλουζάκι.. Ενας άλλος μου ομολόγησε ότι νιώθει ακόμη άσχημα για την τριχοφυία στους ώμους και πρόσφατα έπεσε θύμα έντονης ταπείνωσης από έναν ομοφυλόφιλο.

Ομως, όταν κάποιος έχει τρίχες στην πλάτη είναι γιατί έτσι γεννήθηκε: σίγουρα δεν βγήκαμε τριχωροί από την μήτρα της μητέρας μας αλλά το τριχωτό μέλλον μας ήταν ήδη εγγεγραμμένο στο DNA μας.

Γι'αυτό το λόγο, από αυτή τη στιγμή, αρνούμαι να κλειστώ στο μπάνιο μου με ένα σωληνάριο αποτριχωτικής κρέμας, μόλις φτάνει το καλοκαίρι. Αυτό το σαββατοκύριακο, το αποφάσισα, θα φορέσω αμάνικο μπλουζάκι. Δείξτε την πλάτη μου με το δάχτυλό σας, δεν νοιάζομαι, θα το πάρω ως κομπλιμέντο.