Σελίδες

Thessaloniki video tour

10/6/17

Θα κλάψετε! Δείτε τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό μιας γυναίκας όταν κάνει μπάνιο μαζί με τον σύντροφό της...




1. Προβλήματα με την θερμοκρασία...
“Αυτό είναι γλυκό και ρομαντικό αλλά το νερό είναι πολύ κρύο. Μπορείς να ανεβάσεις λίγο την θερμοκρασία;”

2. Θέματα με την καθαριότητα

“Θα βάλεις κατευθείαν σαμπουάν; Ήρθαμε εδώ για να κάνουμε όντως μπάνιο;”

3. Άγχος για τα αξεσουάρ

“Έχω μόνο ένα σαπούνι και ένα αφρόλουτρο. Μήπως θα με κρίνει άσχημα;”

4. Ανησυχίες για κράμπες

«Το μπάνιο είναι πολύ στενό. Θα τα καταφέρουμε;”

5. Στάση

«Ιεραποστολική;»
«Δεν θα δουλέψει. Είμαι πιο ψηλή..»
«Ίσως άμα σκύψω»
«Θα είναι πάλι πολύ άβολο.»
«Αν πέσουμε και οι δύο στα γόνατα;»
«Καλό ακούγεται!»

6. To βασανιστήριο από τα πλακάκια

«Τα πλακάκια είναι τόσο κρύα, θα πάθω υποθερμία. Θα ήταν περίεργο να φορέσω παντόφλες;»

7. Δύσκολες καταστάσεις

«Δεν θέλω να φανώ αγενής, αλλά δεν παίρνω καθόλου νερό. Θες να αλλάξουμε κάπως θέσεις για να μου έρχεται και μένα;»

8. Βάσανα

«Τα χέρια μου έχουν ζαρώσει τόση ώρα εδώ μέσα. Ποιος είναι ο πιο σέξι τρόπος να βγούμε από εδώ;»

9. Βρώμικες Δυσκολίες

«Είναι περίεργο το ότι νιώθω πιο βρώμικη από πριν; Πρέπει να ξανακάνω ντους τώρα;»

10. Μοναδικές αναταραχές

«Τώρα είμαι πάλι στο μπάνιο αλλά είμαι μόνη. Θα του στείλω μήνυμα να δω αν θέλει να πάμε για δεύτερο γύρο.»