Σελίδες

Thessaloniki video tour

26/4/17

Εντυπωσιακή δύναμη: 28χρονη έχασε 80 κιλά σε έναν χρόνο! [photos]





Ογδόντα κιλά κατάφερε να χάσει μια 28χρονη στις ΗΠΑ μέσα σε έναν χρόνο, καταγράφοντας με...
φωτογραφικά πορτραίτα την απώλεια κιλών σε κάθε στάδιο.

Η Τζούλια Κοζέρσκι (Julia Kozerski) ζύγιζε 153 κιλά, όταν αποφάσισε να ξεκινήσει την προσπάθειά της.


Μιλώντας στην Dailymail, αποκάλυψε ότι σε όλη της τη ζωή πάλευε να αδυνατίσει. «Χρόνια τώρα προσπαθούσα να χάσω κιλά. Με τον δείκτη μάζας σώματός μου να αγγίζει το 50% κυριολεκτικά το μισό μου βάρος ήταν καθαρό λίπος. Πέρα από τα προβλήματα υγείας είχα ψυχολογικά προβλήματα και πολλές φορές ένιωθα περιθωριοποιημένη. Τον Δεκέμβριο του 2009 πήρα την κατάσταση στα χέρια μου και ξεκίνησα το μεγάλο ταξίδι προς την απώλεια βάρους», τονίζει.

«Κάθε φορά που έχανα κιλά έβγαζα φωτογραφίες. Τώρα πια μπορώ να πω πως είμαι υπερήφανη για τον εαυτό μου», καταλήγει.